ترامپ وقیحانه گفت: در حال خوردن کیک شکلاتی به رئیس‌جمهور چین گفتم به سوریه حمله کردیم !+فیلم
حجم ویدیو: 7.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه حمله موشکی به سوریه هنگام دیدار ترامپ Trump با شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین رخ داد این  خبر چگونه به رئیس جمهور چین منتقل شد، گفت: ما دور میز بودیم. شام را خورده بودیم و مشغول خوردن دسر بودیم. رئیس جمهور شی سرگرم خوردن کیک شکلاتی بود که ژنرال ها به من پیام دادند که کشتی های جنگی موشک ها را به طرف سوریه شلیک کرده اند و موشک ها در راه هستند. من به شی گفتم آقای رئیس جمهور اجازه دهید مطلبی را به شما توضیح دهم. شی مشغول خوردن دسر بود و من ادامه دادم: ما 59 موشک از فاصله چند صد مایلی به سوریه شلیک کرده ایم و مایلم شما از آن اطلاع داشته باشید.
ترامپ افزود: باید این خبر را به شی می دادم زیرا مراسم آن روز تقریبا رو به پایان بود و ما باید به زودی از هم خداحافظی می کردیم. اگر من این خبر را به او نمی دادم، همراهانش پس از چند دقیقه که او خود را برای خواب آماده می کرد به او می گفتند فردی که چند دقیقه قبل با او شام خوردی به سوریه حمله کرد.
وی در مورد واکنش رئیس جمهور چین به این خبر گفت: او حدود 10 ثانیه مکث کرد و سپس از مترجم خواست یک بار دیگر آن را تکرار کند. فکر نمی کردم این نشانه خوبی باشد. اما او به من گفت هر کسی از سلاح شیمیایی علیه کودکان و بچه های کوچک استفاده کند… شی با این حمله مشکلی نداشت. فکر می کنم او پیام را درک کرد و من متوجه آنچه او گفت شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟