پول در چاه نفت / شهر اولین ها پولدار می‌شوند

 به گزارش رکنا و به نقل از ورزش سه ، هنوز مسابقات این فصل لیگ برتر به نیمه های خود نرسیده که تیم نفت مسجدسلیمان فراز و نشیب های عجیبی تجربه کرده است. جایی که کسب نتایج بسیار خوب در شش هفته ابتدایی تا شکست‌های سنگین متوالی و بحث های داغ پیرامون تغییر سرمربی و البته در نهایت ابقای رضا مهاجری محتوای تمام خبرهای یک ماه اخیر این تیم را تشکیل داد.

با این حال آرامش به جمع نفتی‌ها برگشته و این تیم پس از یک استراحت کوتاه چند روزی است که در اهواز اردو زده است. به بهانه تمام آنچه ذکر کردیم خبرنگار ما گفتگویی با هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان انجام داد که مشروح صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

مدیرعامل نفت ، صحبت‌هایش را این‌طور آغاز کرد: فعلا باید به موفقیت تیم ملی فکر کنیم. در حال حاضر اولویت همه ما تیم ملی است. برای موفقیت شاگردان کی روش در جام جهانی دعا می‌کنیم تا انشاالله امسال شاهد صعود تیم کشورمان از مرحله گروهی باشیم تا دل مردم نیز شاد شود. درباره نفت مسجدسلیمان نیز باید بگویم که با توجه به اینکه مسابقات لیگ به جهت اردوی آماده سازی تیم ملی و سپس بازی های جام جهانی موقتا تعطیل شد، ما نیز به کادر فنی و بازیکنان مدت 10 روز استراحت دادیم. یکی دو روزی است اردوی تمرینی تیم در اهواز آغاز شده و تلاش می‌کنیم این اردو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

یزدی در ادامه گفت: یک عذرخواهی به هواداران نفت بدهکارم. جا دارد یک خسته نباشید به کادر فنی بگویم و از بازیکنان نیز بابت زحماتشان تشکر کنم. ضمن اینکه بابت نتایج اخیر نیز یک عذرخواهی از هواداران عزیز نفت داشته باشم. ما از هفته های پایانی فصل پیش همکاری با آقای مهاجری را شروع کردیم با این هدف که تیم در لیگ برتر حفظ شود که این اتفاق افتاد. بعد از استراحت قرارداد ایشان را برای فصل جدید تمدید کردیم و یک تیم نسبتا خوب بستیم و همه دیدند که این تیم به لحاظ کیفیت فوتبالی چه قابلیت هایی دارد. تا هفته ششم در تمام بازی ها عملکرد خوبی نشان دادیم و مورد تحسین تمام کارشناسان قرار گرفتیم. در ادامه اتفاقاتی افتاد که تیم نتیجه نگرفت. شاید در این وسط شیطنت هایی نیز انجام شده باشد اما هر چه بود تیم را از شرایط نرمال خارج کرد.

یزدی از حیث فنی نیز با کادر فنی صحبت‌هایی داشته است: جلسات مثبتی با کادر فنی داشتیم پس از نتایج اخیر جلساتی با مدیریت و کادر فنی داشتیم که در نهایت به نقاط مثبت مشترکی رسیدیم. باید ابتدا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا در ادامه مسیر با برخی معضلات تکراری مواجه نشویم. انتظار هوادار ارائه بازی باکیفیت است و امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم در کسب نتایج بهتر عمل کنیم.

یزدی با گلایه از شایعات پیرامون تیم‌شان گفت: شایعات اخیر دروغ و مغرضانه است. این روزها در برخی کانال‌های مغرض در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اعتصاب بازیکنان به جهت دست بردن در قراردادشان منتشر شده که باید بگویم نباید هر صحبتی که مطرح می‌شود را باور کرد. با توجه به اینکه بازیکنان از سطح سواد و آگاهی کافی و لازم جهت عقد قرارداد با باشگاه ها برخوردار هستند طبیعتا چنین ادعایی که در قراردادها دست برده شده رد می‌شود. این را هم اضافه کنید که اکثر بازیکنان مدیر برنامه دارند و عملا جزئیات عقد قرارداد قابل دستکاری نیست. مگر قراردادی که چند مرتبه مطالعه شده و توسط بازیکن و باشگاه امضا و اثرانگشت می‌شود و مهر باشگاه می‌خورد و پس از آن در هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال ثبت می‌شود را میتوان دستکاری کرد؟ چنین چیزی اصلا امکان ندارد.

قراردادها در چهار نسخه تنظیم و ثبت می‌شود که هر یک در اختیار بازیکن، باشگاه، هیئت فوتبال و فدراسیون قرار می‌گیرد پس این ادعایی که مطرح شده کاملا کذب است.

او با بیات این جمله که بازیکنان اعتصاب نکرده اند، گفت: این واقعیت را باید بپذیریم که نفت مسجدسلیمان به لحاظ بضاعت مالی نسبت به خیلی از باشگاه‌های لیگ برتر ضعیف‌تر است. علتش این است که منابع مالی مشخصی نداریم و هر سری باید تلاش می‌کنیم که با جذب منابع جدید به باشگاه پول تزریق کنیم. اما با این حال بازیکنان تیم در حال تمرین هستند و کسی اعتصاب نکرده است.

البته مدیرعامل نفت نوید روزهای خوب را می‌دهد: بزودی برای نفت اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. به هواداران این اطمینان را می‌دهم که در حال حاضر در صدد رفع نواقص تیم هستیم و انشاالله مسیر را با آقای مهاجری ادامه خواهیم داد و به روند خوب پایان فصل قبل و ابتدای فصل جاری برمی‌گردیم. این موضوع ابزار و امکاناتی نیاز دارد که شاید ما در این خصوص ضعیف هستیم لذا از تمام مسئولان شهری و استانی و وزارت نفت تقاضا دارم به تلاش خود برای حل این مساله ادامه دهند.

ضمن اینکه قول های مساعدی جهت تامین منابع مالی پایدار نیز به ما داده شده که قرار است بزودی شاهد عملی شدن آنها باشیم. از بازیکنان بابت صبوری‌شان در این خصوص تشکر میکنم که با مشکلات مالی مدارا کرده اند اما به آنها این نوید را می‌دهم که چنانچه اتفاق خاصی نیفتد این مساله بزودی حل می‌شود. به امید خدا با تامین مالی، تهیه یکسری امکانات و برگزاری اردوهای مناسب شرایطی را فراهم کنیم که با شروع مجدد لیگ روند رو به رشدی داشته باشیم.

منبع : ورزش سه

کدخبر: 841842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟