بیل: از نیمکت‌نشینی در فینال لیگ قهرمانان خیلی عصبانی شدم

گرت بیل در یک مصاحبه اختصاصی با دیلی میل درباره گل قیچی برگردان خود مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، جدایی کریستیانو رونالدو Ronaldo از رئال مادرید، یولن لوپتگی و بازگشت به لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.

مهاجم رئال مادرید در مورد گل قیچی‌برگردان خود در کیف گفت: می‌توانید صبر کنید توپ به زمین برسد و به توپ ضربه بزنید اما برای قیچی‌ برگردان باید زمانی که توپ در هواست تصمیم‌گیری کنید و به آن ضربه بزنید. در حقیقت باید به نحوی عملی کنید که احمقانه به نظر نرسد. اگر برای چیزی تلاش نکنید، اتفاقی رخ نمی‌دهد. اگر زمان کافی برای فکر کردن داشته باشید نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. من در دیدار برابر لیورپول می‌دانستم توپ به کجا می‌رود به همین خاطر تصمیم گرفتم بهترین انتخاب را داشته باشم. توپ به راحتی وارد دروازه شد یک سکوت عجیب در این لحظات برقرار شد سپس سر و صدای زیادی ایجاد شد. به یاد می‌آورم که مارسلو و تونی کروس به سمت من آمدند و سپس همه بازیکنان به استقبال آمدند.

مهاجم ولزی در مورد بهتر بودن گل خود نسبت به گل رونالدو در دیدار برابر یوونتوس اظهار کرد: من نباید در این رابطه صحبت کنم و دیگران باید نظر بدهند.

گل قیچی‌برگردان بیل در میان ۱۰ گل برتر فصل قرار نگرفت. مهاجم مادرید گفت:‌ نمی‌دانم چرا در این فهرست گل من وجود نداشت. دوست دارم بدانم چه کسانی پشت این انتخاب‌ها هستند چون دوست دارم شاهد اخراج آن‌ها باشم.

او در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: از این اتفاق عصبانی شدم چون شایسته حضور در ترکیب اصلی بودم. من در بازی‌های قبل گلزنی کرده بودم.

بیل در مورد صحبت با کاریوس گفت: تنها جمله‌ای که به او گفتم این بود که "سرت را بالا نگه دار". اشتباه‌ها گذرا هستند. این یک بدشانسی است که در یک فینال چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

مهاجم ولزی در مورد چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: می‌توانیم بهتر شویم و شروع دیگری داشته باشیم و چالش جدیدی نیز داشته باشیم. برای چهارمین قهرمانی آماده هستیم.

بازیکن مادرید در ادامه به مقایسه زین‌الدین زیدان و یولن لوپتگی پرداخت و گفت: انگلیسی صحبت کردن لوپتگی به من کمک می‌کند (زیدان با بازیکنانش تنها به زبان اسپانیایی صحبت می‌کرد). می‌توانم با یک سرمربی اسپانیایی صحبت کنم اما کاملا متوجه برخی از جزئیات نمی‌شوم. نمی‌توانم بگویم که لوپتگی بهتر از زیدان است.

بیل در مورد جدایی رونالدو گفت: جدایی یک ستاره از تیم کاملا شرایط را متفاوت می‌کند. شاید باعث شود که مهاجمان راحت‌تر کار کنند و بازی بر اساس یک کار گروهی باشد و کار گروهی بیش از عملکرد یک بازیکن به چشم می‌آید.

مهاجم ولزی در مورد بازگشت به لیگ برتر انگلیس اظهار کرد: همیشه دوست دارید به کشورتان بازگردید و در لیگ کشورتان بازی کنید. همیشه دلتنگی در مورد وطنتان وجود دارد. با این حال من از بازی در بهترین تیم جهان لذت می‌برم و می‌خواهم با این تیم فاتح عناوین شوم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

72 کبوتر را در ایران زنده زنده آتش زدند! + فیلم تکاندهنده

قاتل بعد از انداختن طناب دار دور گردنش خندید!

قتل دختربچه 13 ساله در غیاب پدر و مادر در جنوب تهران

توهین سخنگوی شورای شهر نیشابور به اباعبدالله(ع)

آقازاده ها برای فرار از جرایم نام خانوادگی شان را تغییر می دهند؟!

اعتراف سرهنگ عراقی از آزادسازی خرمشهر توسط ایرانی ها!

مرگ تلخ مسافر کربلا در بازگشت به ایران!

رفتار وحشیانه منصور و مادرش با نرگس / او را بی حجاب بیرون انداختند

شرط مسخره نسرین با دوست قدیمی اش / مرد عاشق پیشه آبرویش را باخت!

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

عکس شناگر امریکایی که لقمه کوسه سفید شد + جزییات

راز مرگ شهریار لو رفت!

زن مدلینگ به دار آویخته شد! + عکس

 

کدخبر: 417505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟