زلاتان 40 ساله به دنبال تمدید قرارداد با میلان!

به گزارش رکنا، شب گذشته تیم فوتبال میلان موفق شد جنوا را با نتیجه سه بر صفر  شکست دهد تا پس از دو شکست متوالی بار دیگر به روی ریل پیروزی برگردد.

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان پس از این دیدار اظهار داشت: بازیکنان تیم به من انگیزه می‌دهند و بار دیگر در من احساس جوانی را سر زنده می‌کنند. بازگرداندن میلان به اوج، چشم‌انداز من از زمان امضای قرارداد دوباره است.

وی در خصوص تمدید پیولی عنوان کرد: او لیاقتش را داشت؟ پس من هم باید تمدید کنم. او کار بزرگی انجام داد و باید به کاری که انجام می‌دهد ادامه دهد.

مهاجم سوئدی میلان که در بازی با جنوا پایش به گلزنی بازشد، در مورد این اتفاق عنوان کرد: خیلی از گلزنی لذت می‌برم، امروز مشخص شد که چقدر باید بازی کنم. تمام تلاشم را کردم، مربی از من خواست که دروازه‌بان آنها را هم پرس کنم و من هم طبق دستور سرمربی این تاکتیک را انجام دادم. در دو بازی آخر اشتباه کردیم، اگر چه حریفان نسبت به ما برتر نبودند، اما خود ما اشتباهاتی کردیم که به قیمت باخت ما تمام شد. دو بازی را با وجود اینکه باخته‌ایم اما هنوز فصل طولانی است، چون ممکن است در طول مسابقات فراز و نشیب‌هایی پیش بیاید اما امروز بردیم و دوباره به کورس برگشتیم.

ایبرا در خصوص بازگرداندن میلان به دوران اوج تصریح کرد: من این اعتماد به نفس و این دیدگاه را داشتم، زمانی که قراردادم را امضا کردم این تنها چالش من بود. اکنون در اوج هستیم اما باید کار کنیم و تسلیم نشویم و باور داشته باشیم که رو به جلو حرکت کنیم.

وی درباره شانس این تیم برای فتح اسکودتو در پایان فصل عنوان کرد: اسکودتو؟ خوشحالم که هواداران اینطور می‌گویند و من برای آنها خوشحالم و امیدوارم بتوانیم این شادی را به آنها بدهیم، شما باید جام‌ها را ببرید. 

کدخبر: 746650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟