مالدینی: شوچنکو چالش سختی را قبول کرده است

به گزارش رکنا، تیم فوتبال آث میلان فردا شب از هفته پانزدهم سری آ ایتالیا در دیداری خارج از خانه به مصاف جنوا خواهند رفت؛ تیمی که به تازگی برای خروج از بحران آندری شوچنکو را به نیمکت مربیگری‌اش اضافه کرده است.

مالدینی درباره سفر میلان به جنوا و دیدار مجدد با شوچنکو اینطور صحبت‌های خود را آغاز کرد: به نظرم شوا به خوبی شجاعتش را به عنوان یک مربی ثابت کرده است، زیرا او هم عاشق کارش است و هم چالش سختی را قبول کرده است.

وی افزود: آندری یک قهرمان است و مطمئنم آن را ثابت خواهد کرد. من از او حمایت می‌کنم؛ اما با این وجود همیشه خواهان پیروزی هستم. من حتی وقتی با برادرم تنیس روی میز بازی می‌کنم خواهان پیروزی هستم.

مالدینی درباره بهترین خاطره ی خودش از شوچنکو، توضیح داد: زمانی که ما در منچستر به اوج رسیدیم (فینال لیگ قهرمانان سال 2003) جایی که او آن پنالتی سرنوشت‌ساز را گل کرد. شوچنکو از همان زمانی که به میلان آمد خیلی خوب با تیم هماهنگ شد و هم استعداد باورنکردنی داشت.

وی در خصوص اینکه آیا دلیل شکست میلان برابر ساسولو تلاش بیش از حد در پیروزی برابر اتلتیکو مادرید بود؟ باید بگویم شاید، اما هیچ بهانه‌ای نداریم. ساسولو بازی بهتری از ما ارائه کرد. حالا برای چهارشنبه یک فرصت جدید داریم. ما هنوز در شروع فصل هستیم و می‌دانیم که برای فتح اسکودتو باید کار خارق‌العاده‌ای انجام بدهیم.

نایب رئیس باشگاه میلان در پاسخ به این سوال که آیا میلان برای مارکت زمستانی برنامه خاصی دارد یا خیر، عنوان کرد: تیم ما در حال حاضر یک تیم رقابتی است و فکر نمی‌کنم کار خاصی انجام بدهیم.

مالدینی راجع به تمدید قراردادهای کسیه و رومانیولی هم گفت: مذاکرات برای تمدید همچنان در جریان است و تا وقتی زمان وجود دارد، به همه چیز امیدواریم.

این در حالی است که آلسیو رومانیولی و فرانک کسیه هر دو قراردادهایشان در تابستان به پایان می‌رسد و مدافع ایتالیایی به نظر می‌رسد برای تمدید قرارداد حاضر به کاهش دستمزدش است در حالی که گفته می‌شود فرانک کسیه درخواست دستمزدی 9 میلیون یورویی دارد. میلان همچنین در تلاش برای تمدید قراردادهای تئو هرناندز، اسماعیل بن ناصر، رافائل لیائو است؛ بازیکنانی که قراردادهای آنها در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد.

کدخبر: 745966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟