امیدوارم پرچم ایران در بالاترین نقطه آسیا قرار گیرد/ انصاری‌فرد: به موفقیت در این دوره از جام ملت‌ها خوشبین هستیم + فیلم

به گزارش رکنا، کریم انصاری فرد امروز (شنبه) در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی فلسطین اظهار کرد: جا دارد از اصحاب رسانه بابت پوشش خبری تشکر کنم. مسابقات برای ما اهمیت زیادی دارد و با تمام توانمان وارد این مسابقات می‌شویم و قطعا فردا بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را با همدلی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: همدل و هم قسم شده‌ایم که بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم تا دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ادامه داد: قطعا همه بازیکنانی که در هر نسلی برای تیم ملی ایران بازی کردند، سعی داشتند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. سال ۲۰۱۱ نخستین حضور من در جام ملت‌های آسیا بود و تجربه کم‌تری داشتم.

وی افزود: فکر می‌کنم در حال حاضر تیمی که تحت هدایت امیر قلعه‌نویی است، تیمی بسیار منسجم و به لحاظ فنی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارد. همه بازیکنان به اندازه کافی تورنمنت‌های بزرگ از جمله جام جهانی، جام ملت‌ها و بازی‌های مقدماتی را دیده‌اند و شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم است.

انصاری‌فرد با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی در قطر ادامه داد: به موفقیت در این دوره از جام ملت‌ها بسیار خوش‌بین هستیم و امیدواریم با دعای خیر مردم عزیز کشورمان بتوانیم افتخار بزرگی برای پرچم ایران خلق کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ادامه داد: انشاا... همه اتفاقاتی که طی چند وقت اخیر در فوتبال ایران حاکم بوده، منجر به آن شود که پرچم ایران در بالاترین نقطه از آسیا قرار گیرد. برای رسیدن به این هدف تمام تلاش‌مان را در داخل زمین انجام می‌دهیم. من از قول همه بچه‌ها می‌گویم که با تمام توان‌مان برای شادی دل مردم تلاش می‌کنیم.

تیم ملی ایران یکشنبه شب در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف فلسطین می‌رود.

کدخبر: 963309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟