طارمی پدر نشده است /  دلیل اصلی سفر یک روزه او چه بود؟ / سرپرست تیم ملی حرفش را پس گرفت !

به گزارش رکنا به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان جمعه در یک بازی دوستانه به میزبانی ورزشگاه المپیک کیش مقابل بورکینافاسو به برتری ۲ بر یک رسید.

مهدی طارمی ، زننده گل اول ایران در این بازی و ستاره تیم ملی روز پس از این مسابقه با کسب مجوز از امیر قلعه‌نویی یک روز به تهران آمد. البته روز گذشته ملی‌پوشان کشورمان ریکاوری کردند و کارهای تاکتیکی خاصی در جلسه تمرین شنبه برگزار نشد که غیبت طارمی مشکل خاصی ایجاد کند.

با اینکه گفته شده بود طارمی به دلیل گرفتن شناسنامه برای فرزندش راهی تهران شده بود ولی طبق پیگیری‌ها از عوامل تیم ملی، ستاره ایرانی پورتو که به تازگی به عنوان سفیر یک برند انتخاب شده در زمان حضورش در تهران قرارداد خود را با این شرکت به امضا رساند و بلافاصله هم به کیش بازگشت تا از امروز در تمرینات تاکتیکی تیم ملی شرکت کند.

سرپرست تیم ملی همچنین اظهار داشت: متاسفانه اشتباه گفتم و موضوع جدایی ۲۴ ساعته مهدی طارمی از اردوی تیم ملی مساله دیگری بود و به کار شخصی ایشان مرتبط بود. طارمی برای حضور در یک کار شخصی و ,تبلیغاتی از کیش و با اجازه کادرفنی سفر کوتاهی به تهران داشتند و خیلی زود نیز با پایان این موضوع به اردو ملحق شدند. مساله‌ای که عنوان کرده بودم صحیح نبود و به این شکل آن را تصحیح می‌کنم.

طارمی امروز پس از پایان تمرین عنوان کرد: من برای انجام یک کار تبلیغاتی به تهران سفر کرده بودم و بحث حضور در ثبت احوال برای پیگیری دریافت شناسنامه‌ فرزندم درست نیست.

کدخبر: 961747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟