تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع آبی ها

به گزارش رکنا، مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده باشگاه استقلال، با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان خصوصی‌سازی، نماینده فرابورس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه در حضور جمعی از سهامداران برگزار و برای نخستین بار به‌صورت زنده و برخط، از طریق درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک سازمان بورس، برای سهامداران و مخاطبان پخش شد که خروجی آن تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود.

نماینده سازمان خصوصی‌سازی، در ابتدای مجمع و پس از رأی‌گیری و تعیین منشی و ناظران جلسه، تغییرات هیئت مدیره باشگاه استقلال را به اطلاع عموم رساند که مطابق این تغییرات، علیرضا خانی که طی مدت اخیر اختلاف نظر زیادی با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال داشت، از جمع آبی ها جدا شد و به طور رسمی به پایان کارش رسید.

علی آقامحمدی ، رئیس هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال که بیش از سه دهه قبل در این باشگاه فعالیت داشت و اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم است، به‌عنوان جانشین علیرضا خانی معرفی شد.

علیرضا خانی پس از اینکه در مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده باشگاه استقلال از هیئت مدیره کنار رفت و جای خود را به علی آقامحمدی داد، در زمان خروج از جلسه به تسنیم گفت: هر آمدنی، یک رفتنی دارد. تا زمانی که بودیم، تلاش کردیم تا خدمت کنیم.مجمع باشگاه تشکیل شد و برای اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاءالله که بتوانند مثمر ثمر باشند.

با این شرایط در حال حاضر علی آقامحمدی به همراه مهدی حیدرزاده، فرشید سمیعی و مهدی افضلی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند که باید یک نفر دیگر به این جمع اضافه شود که در مجمع بعدی این اتفاق خواهد افتاد.

کدخبر: 961198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟