گل گهر 1 - 1 استقلال/ بازهم پنالتی، باز هم یامگا + فیلم گلها

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با تساوی یک - یک به پایان رسید، مسیح زاهدی (20) برای گل‌گهر و کوین یامگا (45 -  پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 13: توپی از جناح راست به محوطه جریمه گل‌گهر ارسال شد که به شکل اتفاقی در حال رفتن به داخل دروازه بود، اما مدافعان تیم میزبان توپ را بیرون کشیدند.

دقیقه 20: گل‌گهر صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی توسط ابوالفضل رزاق‌پور را مسیح زاهدی وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه 35: شوت سعید سحرخیزان از پشت محوطه جریمه استقلال به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 43: کوین یامگا در محوطه جریمه گل‌گهر قصد ارسال توپ را داشت که توپ به دست مدافع این تیم خورد تا داور به نشانه پنالتی سوت خود را به صدا درآورد.

دقیقه 45: یامگا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق به باز کردن دروازه این تیم شد.

دقیقه 57: ضربه سر احمدرضا زنده‌روح به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 65: اشتباه علیرضا علیزاده باعث شد توپ به آرمان رمضانی برسد که ضربه مهاجم استقلال را محمدرضا اخباری به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 77: گل‌گهر درون محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیتی مناسب شد، ولی ضربه بازیکن این تیم را سیدحسین حسینی به زیبایی از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 90: شوت پیمان بابایی دقت کافی نداشت و به بیرون رفت.

 

ترکیب ابتدایی گل‌ گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی‌زاده.

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

 

ترکیب ابتدایی استقلال:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابولفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امید حامدی‌فر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی و صابر حردانی.

سرمربی: جواد نکونام

کدخبر: 957733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟