پایان ماه عسل ستاره نوظهور دوومیدانی ایران/ خداحافظی قهرمان آسیا به خاطر یک جفت کفش! + عکس

به گزارش رکنا، حسین رسولی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که پس از انتقاد از شرایط تمرینی و نبود تجهیزات، او را از اردوی تیم ملی بیرون کرده اند.

رسولی در این مورد نوشته:«بعد از استوری که گذاشتم و به بی‌اهمیت بودن سرپرست فدراسیون نسبت به آماده شدنم به المپیک معترض شدم، به جای درک کردن و پیگیری مشکلاتم من را از اردو بیرون کردند. در واقع به جای حل مشکل من را حذف کردند. من حتی حق اعتراض به شرایطم را نداشتم و دوستان فقط دنبال تعریف و تمجید هستند و هیچگونه انتقادی را نمی‌پذیرند.»

رسولی

رسولی

رسولی بعد از کسب مدال طلای بازیهای آسیایی در خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و در اتاق قبلی احسان حدادی اسکان یافته تا بتواند به سهولت در محل اردو تردد کند.

انتقاد مطرح شده از سوی این ورزشکار به دنبال ادامه وضعیت تعمیرات این مجموعه و نبود شرایط ایده آل برای تمرین در این فضا به همراه انتقاد از عدم خرید کفش درخواستی‌اش بوده است.

رسولی که در حضور احسان حدادی توانست مدال طلای پرتاب دیسک بازی های آسیایی هانگژو را به خود اختصاص دهد، در مطلب منتشر شده خود با به کار بردن «خداحافظ دوومیدانی » از جدایی اش خبر داده اما مشخص نیست تصمیمش قطعی است یا صرفا برای توجه بیشتر این موضوع را بیان کرده است.

کدخبر: 956581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟