پاکو خمز: بازیکنی که دلش با تراکتور نباشد را نمی‌خواهم/ تیم‌هایی با یک قانون بازی می‌کنند و دیگر تیم‌ها با قانونی دیگر!

به گزارش رکنا، پاکو خمز امروز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تغییر ترکیب خواهید داشت یا خیر؟ گفت: ترکیب را بر اساس این که بازی قبلی را بردیم یا باختیم مشخص نمی‌کنیم و آمادگی بازیکنان مهم است. ممکن است ترکیب تغییر کند یا تغییر نکند و به آمادگی بازیکنان بستگی دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قدرت تهاجمی پیکان با تغییر سرمربی بیش‌تر شده یا خیر؟ تصریح کرد: شیوه بازی پیکان تغییر کرده است؛ مالیکت توپ بیش‌تری دارند و بازی آسانی نخواهیم داشت.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون به این موضوع فکر کردند که با سبک دل بوسکه اسپانیایی بدون مهاجم نوک و با مهاجم کاذب به تیم‌شان بازی دهند؟ گفت: بستگی به بازیکنان یک تیم دارد؛ اگر ابزارش را داشته باشیم می‌توانیم استفاده کنیم. در بازی‌های ابتدای فصل مهاجم نوک نداشتیم و عبدی بعداً اضافه شد؛ امیرحسین حسین‌زاده، عارف رستمی و گستاوو واگنین به عنوان مهاجم بازی کردند. چیزی که مهم است، تلاش بازیکنانم است که از این بابت خوشحالم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون لیستی برای جذب بازیکن در نیم‌فصل را به باشگاه داده است یا خیر؟ عنوان کرد: این کار من نیست.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سید مهدی حسینی و سید محمد حسینی هر دو از اول فصل نیمکت‌نشین بودند اما دیدیم که سید مهدی حسینی از وقتی فیکس شد چقدر عالی کار کرده و بهترین بازیکن تیم بوده (طبق آمار یک رسانه آماری) اما برای سید محمد حسینی شرایط به خوبی پیش نمی‌رود؛ بازیکنی که فصل گذشته جزو انتخاب‌های شما در خط دفاعی بود ولی امسال وضعیت متفاوتی دارد مصدومیت هم داشت که قطعا بی تاثیر نبوده ولی با این حال صحبت‌هایی هم درباره جداییش در نیم‌فصل وجود دارد، هرچند شما به شایعات اهمیت نمی‌دهید اما چنین بحثی مطرح است. خواستم، در مورد شرایط این دو بازیکن صحبت کنید؟ اضافه کرد: محمد حسینی بازیکنی است که فصل پیش برای ما خیلی بازی کرد و یکی از بازیکنان مهم تیم ما بود؛ در فصل جاری بازیکنان دیگری در آن پست اضافه شدند و رقابت سخت‌تر شده و شاید حقش بود در برخی از بازی‌ها دقایق بیشتری بازی کند و از ابتدا در ترکیب باشد. فکر می‌کنم باید به کار کردن و تلاش کردن ادامه دهد، جام حذفی از راه می‌رسد و باید خودش را آماده نگه دارد؛ به عنوان سرمربی کسی را نمی‌خواهم که دلش با تراکتور نباشد. اگر بازیکنی نمی‌خواهد عضوی از مجموعه تراکتور باشد از اینجا برود. بازیکنانی می‌خواهیم که بخواهند در تراکتور رشد کنند. محمد حسینی بازیکن خوبی است که می‌توانست دقایقی بیش‌تری بازی کند. سطحی که شجاع و آقاسی بازی می‌کنند بالاست.

خمز در رابطه با برگزاری دربی با VAR اظهار کرد: در فوتبال باید عدالت وجود داشته باشد و قوانین باید برای همه یکسان باشد. درست است که می‌خواهند آزمایش انجام دهند اما VAR آزمایش شده است و فکر می‌کنم اگر استفاده شود باید برای همه باشد و نباید نابرابری در فوتبال باشد؛ یک بازی باشد و یک بازی نباشد نابرابری ایجاد می‌کند؛ تیم‌هایی با یک قانونی بازی می‌کنند و دیگر تیم‌ها با قانونی دیگر.

کدخبر: 955683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟