واکنش فکری به تعلقات رنگی داور بازی فردا مقابل پرسپولیس!

به گزارش رکنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس اظهارداشت: در فرصتی که داشتیم تمرینات خوبی داشتیم. بازیکن های ما انگیزه خوبی برای این بازی دارند.  با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم بازیکنان خوب و مربی توانمندی دارد. امیدوارم تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم هوادار در مورد اینکه بازی با پرسپولیس سخت خواهد بود یا نه گفت:‌ مطمئنا بازی با تیم‌های بزرگ سختی‌های خودش را دارد. پرسپولیس در آسیا نتیجه نگرفته، در جدول لیگ هم با رقبایش فاصله دارد بنابراین می‌خواهد مقابل تیم هوادار سه امتیاز را بگیرد. قطعا آنها تلاش‌شان را بیشتر می‌کنند تا پیروز شوند. این کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. بازیکنان ما هم باید تلاش بیشتری کنند و تمرکز بهتر و بیشتری داشته باشند.

محمود فکری در مورد اینکه این مسابقه قبل از دربی پایتخت برگزار می‌شود و این مسأله می‌تواند حساسیت بازی فردا را بیشتر کند یا نه، گفت: حساسیت را که فکر نمی‌کنم بیشتر کند و حساسیت خاصی به وجود بیاورد ولی بازی بعدی این تیم (استقلال) برای پرسپولیس مهم‌تر خواهد بود و به همین دلیل بازیکنان حواس‌شان را بیشتر جمع می‌کنند تا آسیب نبینند و از داور کارت نگیرند تا در دربی محروم نشوند وگرنه حساسیت بازی فردا را زیادتر نمی‌کند.

وی در مورد اینکه آمار نشان می‌دهد پرسپولیس فقط یکبار توانسته هوادار را در این سال‌ها شکست بدهد،‌اظهار داشت: فکر نمی‌کنم آمار برای پرسپولیس مشکل‌ساز شود. پرسپولیس در آن شرایط بازی کرده و هر بازی هم شرایط خودش را دارد، اما امیدواریم این آمار به ما کمک کند تا بازیکنان با روحیه و اعتماد به نفس بالا، بهتر بازی کنند و با امتیاز از میدان خارج شویم.

محمود فکری در مورد اینکه اشکان خورشیدی داور بازی فردا تعلقات رنگی دارد و عکسی از او منتشر شده که نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ است و آیا این موضوع نگرانش می‌کند یا نه، گفت: به هر حال در فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند و در ایران هم همینگونه است. وقتی از بچگی به فوتبال علاقه‌مند هستند می‌توانند طرفدار یکی از دو تیم بزرگ پایتخت باشند، اما همین افراد در زندگی‌شان ممکن است داور شوند و مسؤولیت دیگری بگیرند. من هم شنیده‌ام که اشکان خورشیدی پرسپولیسی‌ است، اما قطعا او احساس مسؤولیت خواهد کرد و به خورشیدی هم حق می‌دهم که قبل از بازی و  بعد از بازی طرفدار پرسپولیس باشد و یا حتی در شادی‌های این تیم شرکت کند. این حق همه طرفداران این تیم است، اما با توجه به مسؤولیتی که دارد، امیدوارم قضاوتی عادلانه داشته باشد و سوت ایشان برای بازی فردا تعیین‌کننده نباشد. زیرا پرسپولیس به اندازه کافی بازیکنان بزرگ و کادر قوی دارد که نیازی به کمک داور برای امتیاز گرفتن داشته باشد. امیدوارم فردا روز خوب اشکان خورشیدی باشد و عادلانه سوت بزند و مشکلی برای ما و خودش و بازی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه پرسپولیس 6 مسابقه است که پیروز نشده و آیا فردا شما می‌توانید به این تیم زخم کاری بزنید یا می‌خواهید از پرسپولیس مساوی بگیرید،‌گفت: ما خیلی به شرایط پرسپولیس توجه نمی‌کنیم ما با هر تیمی که بازی داشته باشیم بیشتر به شرایط و اوضاع خودمان توجه می‌کنیم و سعی می‌کنیم از نیمه دوم جدول  جدا شویم و به نیمه بالایی جدول خود را برسانیم و نمی‌دانم که اگر ما فردا از پرسپولیس امتیاز بگیریم به این تیم زخم می‌خورد یا نه. ما می‌‌خواهیم شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم و برای پرسپولیس که تیم بزرگی هم است آرزوی موفقیت داریم.

وی در مورد اینکه هفته گذشته از شیوه زندگی برخی بازیکنان ابراز نارضایتی کرد و از زندگی خصوصی آنها انتقاد کرده بود،‌گفت: گاهی اوقات بازیکنان ممکن است برای خودشان مشکلاتی را به وجود بیاورند اما آنها وقتی با باشگاهی قرارداد دارند باید برای خودشان و باشگاه‌شان ارزش قائل شوند و مسؤولیت‌پذیر باشند و بدن‌شان که یک جسم فوتبالی است را در ویترین قرار دهند و مراقبش باشند. امیدوارم بازیکنان به این مسأله توجه داشته باشند البته گاهی آسیب‌دیدگی آنها به شیوه برنامه‌ریزی مسابقات هم برمی‌گردد و وقفه‌هایی که در لیگ صورت می‌گیرد فشار را به بازیکنان بیشتر می‌کند همین مسأله باعث می‌شود که به جای بازی‌های رسمی بازی دوستانه انجام دهیم این مسأله فشار را بر روی بدن بازیکنان بیشتر می‌کند امیدوارم بازیکنان ما کمتر مصدوم شوند و دست ما هم در بازی‌ها برای استفاده از آنها بیشتر باز باشد.

کدخبر: 953176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟