اطلاعیه جدید پرسپولیس در مورد بلیت بازار سیاه/ نه بخرید، نه بفروشید

به گزارش رکنا، باشگاه پرسپولیس پس از انتشار گزارش‌هایی در مورد فروش بلیت در بازار سیاه ، با انتشار بیانیه تازه اعلام کرد که هیچ مسئولیتی را در قبال افرادی که از بازار سیاه بلیت می‌خرند، برعهده نمی‌گیرد.

در بیانیه پرسپولیس آمده است:

با توجه به ادامه روند فروش بلیت جعلی و عرضه غیر رسمی و غیر قانونی بلیت مسابقه پرسپولیس و الدحیل که سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تاکید می‌گردد؛ با توجه به هشدارهای صادره و اطلاع‌رسانی صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس و دست‌اندرکاران امر، هیچ‌گونه مسوولیتی در قبال افرادی ندارند که نسبت به خرید بلیت جعلی و بلیت‌های غیر رسمی از بازار سیاه اقدام می‌کنند.

فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس به هیچ‌وجه به صورت حضوری یا در غالب بلیت‌های فیزیکی صورت نمی‌گیرد. تنها مرجع فروش بلیت برای این مسابقه و در کل بلیت بازی‌های خانگی، سامانه رسمی فروش به نشانی https://footballeticket.ir است. همچنین خرید بلیت‌ عرضه شده از سوی این سامانه از دیگران به منزله از درجه اعتبار ساقط شدن بلیت خواهد بود چون هر فرد باید با کد ملی مربوط به خود برای خرید بلیت اقدام کرده و صاحب کد ملی اجازه استفاده از بلیت و ورود به ورزشگاه را دارد.

همچنین باشگاه پرسپولیس برای رفاه حال هواداران و در اجابت خواسته ایشان، با تحمل ضرر و زیان نسبت به کاهش نرخ بلیت این مسابقه اقدام کرد ولی متاسفانه بعضی افراد فرصت طلب در حال عرضه غیرقانونی یا جعلی بلیت این مسابقه هستند که قبل از این نیز نسبت به آن هشدارهای لازم صادر شد.

لازم به ذکر است؛ مراجع ذیربط ضمن جلوگیری از ورود افرادی که با این قبیل بلیت‌ها سعی در حضور غیرقانونی در ورزشگاه را دارند برخورد قانونی خواهد کرد.

کدخبر: 951532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟