تعارف نمی کنم، ازبکستان تیم باکیفیتی است/ عزت اللهی: آنها همیشه تا آخرین لحظه جنگیده‌اند

به گزارش رکنا، سعید عزت‌اللهی با آرزوی سلامتی برای سرمربی تیم ملی گفت: در این چند روز با وجود کسالت سرمربی تیم ملی اما ایشان در کنار تیم حضور داشت و ما با همین روحیه تیمی آماده دیدار برابر ازبکستان می‌شویم. حضور قلعه‌نویی در تاشکند نقطه قوتی برای ماست.

وی با اشاره به دیدار ایران برابر هنگ کنگ گفت: معمولاً در مسابقات، نخستین بازی، دیدار دشواری است اما ما با عملکرد خوبی که داشتیم هنگ‌کنگ را با چهار گل شکست دادیم اما با این حال فردا دیدار دشواری برابر ازبکستان خواهیم داشت.

عزت‌اللهی درباره شاهمرادف هم‌تیمی سابق خود که عضو تیم ملی ازبکستان نیز است، گفت: او در این چند سال پیشرفت خیلی خوبی داشته است و در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ازبکستان و آسیاست. چه به لحاظ شخصیتی و چه فنی. یکی از نقاط قوت ازبکستان مهاجمی مثل اوست اما ما هم ایران هستیم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با همه وجود تلاش می‌کنیم برنامه‌های کادر فنی را پیاده کنیم.

وی در پاسخ  به این سوال که همواره ایران تیم ازبکستان را شکست داده اما همیشه سرمربی و بازیکنان ایران از تیم ازبکستان تمجید می‌کنند. آیا صحبتهای شما درباره فوتبال ازبکستان دیپلماسی مردمی شما و تعارف است یا به این توانایی فنی ازبکستان اعتقاد دارید، گفت: ازبکستان همیشه تیم قابل احترامی برای ما بوده و همیشه تا آخرین لحظه جنگیده‌اند. مردم ازبکستان هم بدانند تیم‌شان مقابل تیمی باخته که یکی از بهترین تیمهای آسیا بوده است. اما ما همیشه تیم ازبکستان را تحسین کرده‌ایم چون در این چند سال هر وقت با این تیم بازی کرده‌ایم، پیشرفت را دیده‌ایم. حضور بازیکنان ازبکستان در فوتبال اروپا نیز نشان‌دهنده این پیشرفت است و فکر می کنم این پیشرفت ادامه خواهد داشت ولی برد و باخت‌ها همیشه نزدیک به هم بوده است. ما هم بازیکنان بزرگی داریم که کیفیت‌ این بازیکنان و برنامه‌های کادرفنی در زمین نتیجه را رقم می‌زند.

کدخبر: 947962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟