عذرخواهی هادی عامل از حسن یزدانی/ از بروز این اتفاق خیلی ناراحتم!

به گزارش رکنا، هادی عامل درباره مصاحبه اخیر خود پیرامون اهداف حسن یزدانی از حضور در بازی های آسیایی که حواشی زیادی را بوجود آورده است، اظهار کرد: ابتدا باید این را بگویم‌ که من هیچوقت به دنبال تخریب قهرمانان و افتخارآفرینان کشورم نبوده ام و در مقابل، همیشه سعی‌ام بر این بوده که در گزارش های خودم قهرمانان ورزش و کشتی ایران را بزرگتر کنم تا آن ها نیز با گرفتن انگیزه بیشتر بتوانند دل مردم عزیزمان را خوشحال کنند و باعث افزایش غرور ملی شوند. من در گزارش هایم دنبال چیز دیگری نبوده‌ام و احترام خاصی برای جوانان کشورم قائلم.

وی افزود: در رابطه با مصاحبه اخیر نیز با تیتری که برای آن زدند باعث ایجاد این مشکلات شدند. در شبکه های اجتماعی هم آن را بالا و پایین کردند و متاسفانه این موضوع باعث ایجاد مشکل هم برای بنده و هم برای حسن یزدانی شد. جا دارد از حسن یزدانی بخاطر این اتفاق عذرخواهی کنم و بگویم که از بروز این اتفاق خیلی ناراحتم.

گزارشگر با سابقه کشتی، در پایان گفت: من در مصاحبه خود عنوان کردم هدف اصلی یزدانی از حضور در بازی های آسیایی آن هم با کتف آسیب دیده خوشحال کردن دل مردم با کسب مدال طلا بوده است که در کنار آن طبیعی است بحث پاداش مدال آوری نیز همانند سایر قهرمانان در اولویت های بعدی بوده است. این موضوع نبوده که یزدانی صرفا برای پاداش عازم بازی های آسیایی شده باشد.

منبع: ایسنا

کدخبر: 944946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟