طارمی به این دلیل دیشب در لیگ قهرمانان پنالتی نزد/ سرمربی پورتو توضیح داد

به گزارش رکنا، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، پورتو به مصاف آنتورپ بلژیک رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی مهدی طارمی در ترکیب اصلی حضور داشت ولی نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

اتفاق مهم بازی شب گذشته در ضربه پنالتی بود. با اینکه احتمال پنالتی زدن طارمی بیشتر بود ولی در نهایت اوانیلسون ، دیگر مهاجم پورتو پنالتی را به ثمر رساند تا گل اول این تیم به نام او ثبت شود.

البته پس از گل اوانیلسون به سمت طارمی رفت و او را در آغوش گرفت ولی با این حال، این موضوع از سوی خبرنگاران مورد پرسش قرار گرفت.

کونسیسائو در پاسخ به اینکه در هنگام ضربه پنالتی به نظر می‌رسید، طارمی علاقه‌مند است پشت ضربه بیایستد ولی در نهایت اوانیلسون به دلیل اشاره سرمربی، این ضربه را زد، گفت: در ذهن من اینگونه نیست که طارمی می‌خواست برود که پنالتی را بزند. ما 3 پنالتی‌زن داریم که یکی از آنها طارمی است و دیگران اوانیلسون و آندره فرانکو هستند. من تصمیم گرفتم که اوانیلسون پنالتی را بزند.

وی ادامه داد: من آن صحنه که می‌گویید طارمی می‌خواست پنالتی را بزند، ندیدم زیرا په په را در آن زمان صدا کردم و این نکته را به او گفتم. اگر مشکلی وجود داشته باشد، در رختکن بحث می‌شود. در این تیم همه با هم برادر هستند.

پورتو در گروه H لیگ قهرمانان اروپا با 9 امتیاز پشت بارسلونا قرار دارد. شاختار نیز با 6 امتیاز سوم است و آنتورپ با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

کدخبر: 944542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟