اعتراف باورنکردنی وین رونی/ در اوج فوتبالم معتاد بودم!

به گزارش رکنا، رونی در زمان حضورش در منچستریونایتد به یکی از ستاره‌های فراموش نشدنی این تیم تبدیل شد و توانست نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه ماندگار کند.

اما به نظر می‌رسد که این روزها چندان هم برای او شیرین نبوده و این مربی جوان که حالا هدایت بیرمنگام را در انگلیس برعهده دارد اعتیاد شدیدی به الکل پیدا کرده بود که کار را روز به روز برایش سخت‌تر می‌کرد.

وین رونی در گفتگو با پادکست Rob Burrow در این باره اظهار داشت:« من چالش‌های زیادی در زندگی داشته‌ام که در درون و بیرون زمین بودند و راه فرارم را الکل انتخاب کردم. وقتی در اوایل دهه 20 سالگی زندگی بودم چندین روز در خانه می‌ماندم و حتی بیرون نمی‌رفتم و به حدی نوشیدنی مصرف می‌کردم که از هوش بروم.

دوست نداشتم در اطراف مردم باشم چون احساس شرم و خجالت داشتم و گاهی احساس می‌کردم باعث سرافکندگی آنها هستم. در نهایت نمی‌دانستم که چطور باید با این شرایط کنار بیایم و به همین دلیل این روش را برای تسکین دادن خودم انتخاب کردم که اشتباه بود.

افرادی دورم بودند که می‌توانستم با آنها حرف بزنم اما این کار را نکردم. وقتی شما چنین رفتاری در پیش می‌گیرید و حاضر به گرفتن راهنمایی از دیگران نیستید، در شرایط بسیار بدی قرار می‌گیرید و من چندین سال در این وضع بودم. خوشحالم که حالا از این موضوع عبور کردم و امیدوارم تمام کسانی که چنین اعتیادهایی دارند فرصت حرف زدن داشته باشند.»

منبع: ورزش سه

کدخبر: 944081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟