آرتتا علیه لیگ جزیره/ خجالت می کشم، واقعا شرم آور بود! + فیلم گل جنجالی

به گزارش رکنا، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته اولین شکست فصل خود را مقابل نیوکاسل تجربه کرد. این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نیوکاسل به پایان رسید.

گل پیروزی بخش نیوکاسل به شکل عجیبی از سوی داور با VAR تایید شد درحالیکه قبل از گل خطایی صورت گرفته بود و حتی گل مشکوک به آفساید بود.

در دقیقه 64 بازی گوردون در حالی گل اول نیوکاسل را وارد دروازه رقیب کرد که پیش از ارسال توپ به روی دروازه توپچی ها، به نظر می رسید توپ کاملا از زمین بازی بیرون رفته اما این موضوع از دید داورها پنهان ماند؛ در ادامه هم مهاجم نیوکاسل حین ضربه به توپ با مدافع آرسنال برخورد کرد که آن ها معتقد بودند روی مدافع این تیم خطا شده و گل باید مردود باشد اما نهایتا این گل جنجالی پذیرفته شد. هرچند دقایق زیادی صرف بررسی گل از طریق ویدیو چک شد.

در همین رابطه میکل آرتتا سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری بعد از بازی طوفانی به پا کرد و گفت: نتیجه نباید این طور رقم می خورد. اگر تیمی در این بازی مستحق برد بود آن تیم آرسنال بود.

وی درباره گل جنجالی نیوکاسل، گفت: این اتفاق بدی است. چگونه گلی به این شکل در لیگ جزیره به ثمر رسید درحالیکه ما می گوییم بهترین لیگ دنیا هستیم. من 20 سال در این کشور بودم و الان از این اتفاق خجالت می کشم. واقعا این گل شرم آور بود.

کدخبر: 943376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟