نظر دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس درباره جدال لفظی نکونام و گل محمدی

به گزارش رکنا، استقلال و پرسپولیس در این هفته به ترتیب برابر شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان متوقف شدند و به نتیجه مشابه 2-2 رضایت دادند. در این شرایط بخشی از صحبت های جواد نکونام و یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی علیه یکدیگر بودند.

منصور رشیدی ، پیشکسوت استقلال درباره درگیری‌های لفظی نکونام و گل‌محمدی به ایسنا، گفت: هر دو باید ادب را رعایت کنند و هرکسی راجع به تیم خودش صحبت کند. احترام دو طرف باید حفظ شود زیرا هردو سرمربی تیم‌های بزرگی هستند. بهتر است هرچه زودتر این مسائل به پایان برسد و هردو مربی روی تیم‌های خودشان تمرکز کنند.

فراز فاطمی مهاجم اسبق پرسپولیس هم درخصوص این موضوع به فارس گفت: این مسائل اصلا زیبنده فوتبال ما نیست و توقع من این است که بزرگان فوتبال به این موضوع ورود کنند. همه این عزیزان از نامداران و بزرگان فوتبال ایران هستند و برای فوتبال کشورمان زحمات زیادی کشیده‌اند. به نظرم چه خوب است که سعه‌صدر بیشتری داشته باشند و اجازه دهند که با صبوری این اتفاقات تمام شود. مطمئنا چشم فوتبالیست‌های جوان به این بزرگان است و آنها را الگوی خود قرار می‌دهند و به همین خاطر بهتر است که با اخلاق خوب و منش نیکو این مسائل به پایان برسد تا مثل گذشته الگوی خوبی برای جوانان کشور باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: هم یحیی گل‌محمدی و هم جواد نکونام برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند و درست نیست که در این شرایط اعتبار کسی با توهین در فضای فوتبال از بین برود. من از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال خواهش می‌کنم که به این موضوع ورود کنند و با میانجی‌گری اجازه ندهند این مسائل ادامه پیدا کند چون برای فوتبال ما خوب نیست.

کدخبر: 942707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟