توصیه مهم پاکو خمز به هواداران تراکتور/ دلیل انتقاد از بازیکنان + فیلم

به گزارش رکنا، پاکو خمز ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نساجی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: این هفته تمرین خوبی داشتیم. محروم و مصدوم نداریم و با انگیزه برای بازی فردا آماده شده‌ایم. برای بازی فردا جهت بازگشت به روند پیروزی آماده هستیم.

او در خصوص انتقادش از بازیکنان گفت: من می‌خواستم بازیکنان ناراحت شوند و به خودشان بیایند. من مربی هستم و باید برای استفاده از بازیکنان به نحو احسن از همه ابزارها استفاده کنم. شاید گاهی این ابزار، کشیدن گوش آنها باشد. حرف‌های فضای مجازی را باور نکنید؛ فضایی است که مردم نظرشان را می‌نویسند و آدم‌هایی هم در این بین ترسو و دروغگو هستند و نظرشان را ارائه می‌دهند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا انتقادش از بازیکنان معکوس عمل کرده و باعث حاشیه شده یا نه؟ گفت: من قبلا توضیح دادم. همیشه به تیمم امیدوارم. بین دو نیمه بازی با ذوب‌آهن خیلی چیزهای بدتری به بازیکنان گفتم و هدف این بود که به خودشان بیایند. بازیکنان در شرایط سخت بزرگ می‌شوند. تماشاگران باید به خاطر شکل بازی‌ای که می‌بینند امیدوار باشند. گاهی یک چیز را کاملا سیاه می‌بینند یا کاملا سفید.

کدخبر: 942223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟