پایان شایعه بازگشت کاپیتان به عنوان بازیکن/ سعید معروف گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال!

 

به گزارش رکنا، سومین نشست کمیته فنی در سال جاری دوشنبه، هشتم آبان به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد تا تمامی گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران بررسی شوند.

محسن ترابی، میلاد تقوی، جمشید حمیدی، ناصر میرفخرایی، علی پورعروجی،   منوچهر پورحسن، علی موذن، مصطفی کارخانه، محمود افشاردوست، جهانگیر سیدعباسی، امیر حسینی، آرش صادقیانی، ابراهیم وطن‌پرست، فرهاد نظری‌افشار، علی شاکری، علیرضا نادی، عادل غلامی، عیسی سنگدوینی، پیمان اکبری و امیر طلوع‌کیان از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند. محمدرضا تندروان و احسن‌اله شیرکوند نیز به صورت آنلاین در جلسه حضور داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال جمع‌بندی مذاکرات با لوران تیلی، جانلورنزو بلنجینی، استفان آنتیگا، مارسلو مندز، آندره‌آ آناستازی، ویتال هاینن، رنان دالزاتو، فیلیپ بلین، ولادیمیر آلکنو، خاویر وبر، رادوستین استویچف، آنجلو لورنزتی، روبرتو پیاتزا و …. را در نشست کمیته فنی ارائه کرد تا درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصمیم گیری نهایی انجام شود.

در بخش دوم جلسه محمدرضا داورزنی گزارش کاملی از روند مذاکرات با ۱۴ گزینه خارجی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان ارائه و اظهار کرد: من در هفته گذشته جلسه‌ای با سعید معروف داشتم و پیرامون مسائل مختلفی به گفت‌وگو نشستیم و از ایشان خواستم که به تیم ملی کمک کند. سعید تشکر کرد و گفت سال ۲۰۲۱ پس از المپیک از بازی کردن درتیم ملی خداحافظی کردم، بهتر است که در حال حاضر که تغییر نسل دادیم و بازیکنان خیلی خوبی داریم، این روال ادامه دهیم اما همیشه و هر جای دیگری بتوانم به تیم ملی والیبال ایران کمک می کنم. من عاشق والیبال و تیم ملی هستم و هر جا باشم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم. چیزی که الان مشخص است سعید دیگر بازی نخواهد کرد و با توجه به علاقمندی اش برای ادامه مسیر حرفه ای خود در والیبال در زمینه مربیگری، می تواند با توجه تجربیاتش و هوش بالایش به تیم ملی و والیبال ایران کمک کند.

در ادامه کمیته فنی نکات مختلفی را در خصوص مربیان داخلی و خارجی مطرح و اکثریت نفرات تاکید کردند که پرونده مربی ایرانی را در تیم ملی ایران بسته نگردد و در حال حاضر روی گزینه های ایرانی هم بحث و بررسی انجام شود و با توجه به شرایط موجود علاوه بر گزینه های خارجی، به مدل سرمربی ایرانی به همراه یک کادر بین المللی حرفه ای با تیم ورک ایرانی و خارجی (یک مشاور فنی با تجربه بین المللی بالا به همراه یک تحلیلگر و تمرین دهنده تراز اول دنیا) که همگی شناخت خوبی از والیبال ایران و بازیکنان داشته باشند، نگاه ویژه‌ای شود و با استراتژی بلند مدت به سکوی المپپیک ۲۰۲۸ از گزینه‌های نهایی برنامه پنج ساله دریافت شود.

در پایان این جلسه ۵ ساعته مقرر شد داورزنی از جانلورنزو بلنجینی، ویتال هینن ، روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو ، پیمان اکبری و سعید معروف به عنوان یک سرمایه بین المللی والیبال ایران بر اساس هدف گذاری سکوی المپیک ۲۰۲۸ برنامه اختصاصی دریافت کند و خواستار لیست کادرفنی پیشنهادی شود.

کدخبر: 941693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟