ترکیب اصلی ال‌کلاسیکو مشخص شد/ نیمکت‌نشینی ستاره‌ها + عکس

به گزارش رکنا، رئال مادرید و بارسا از ساعت 17.45 در مونتجوئیک به مصاف هم می روند. کارلو آنچلوتی طبق معمول ترکیب رئال را دو ساعت قبل از شروع بازی اعلام کرد و ترکیب بارسا نیز دیرتر اعلام شد.

دیداری حساس از هفته یازدهم لالیگا در حالی که رئال دیشب با برتری خیرونا برابر سلتا صدر جدول را از دست داده و برای برگشتن به رتبه اول باید بارسا را شکست دهد. اختلاف رئال و بارسا در جدول یک امتیاز است و بارسا به دلیل امتیاز میزبانی، اندکی شانس بردش بیشتر پیش‌بینی می‌شود.

کارلو آنچلوتی ساعتی پیش ترکیب یازده نفره تیمش برای این بازی حساس را اعلام کرد و مشخص شد که ادواردو کاماوینگا و مودریچ نیمکت‌نشین خواهند بود. مربی ایتالیایی برای دفاع چپ روی فرلاند مندی حساب کرده و فران گارسیا نیز روی نیمکت خواهد نشست. در خط میانی نیز لوکا مودریچ جایی در ترکیب ثابت ندارد.

25

کپا درون دروازه می‌ایستد. دو دفاع وسط رئال داوید آلابا و رودیگر هستند. در سمت راست و چپ دفاع نیز دنی کارواخال و مندی حضور دارند. فده والورده، شوامنی، کروس و بلینگام در خط میانی هستند و برای خط حمله نیز کارلتو روی وینیسیوس و رودریگو حساب کرده است.

ترکیب اصلی: کپا، کارواخال، رودیگر، آلابا، مندی، فده والورده، شوامنی، کروس، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

ساعاتی پیش بود که ژاوی فهرست بارسا برای این بازی را اعلام کرد و مشخص شد که روبرت لواندوفسکی ، ژول کنده و رافینیا که همه مصدوم بودند، به این بازی رسیده اند اما حالا ترکیب اصلی اعلام شده و هیچکدام در یازده تا نیستند.

ترکیب اصلی بارسا: تراشتگن، آرائوخو، اینیگو مارتینز، کریستنسن، بالده، کانسلو، گاوی، گوندوگان، ژوائو فلیکس، فران و فرمین

35

سیستم بارسا 3-3-4 است و ژاوی ترجیح داده رونالد آرائوخو را برای مهار وینیسیوس به سمت راست ببرد. اینیگو و کریستنسن زوج دفاعی هستند، آرائوخو دفاع راست و بالده نیز دفاع چپ. مثلث گوندوگان، گاوی و فرمین را در خط میانی شاهد خواهیم بود و در خط حمله نیز فلیکس، فران تورس و کانسلو حضور دارند. کانسلو در خط حمله نیز از نکات جالب حط حمله بارسلوناست.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 940961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟