مجید افلاکی جانشین بیژن مقانلو شد/ اولین تغییر بزرگ بعد از ناکامی های اخیر تکواندو

به گزارش رکنا، نرسیدن تکواندوی ایران به مدال طلای بازی‌های آسیایی برای نخستین بار در تاریخ این رشته، باعث بوجود آمدن انتقادات زیاد علیه کادر فنی تیم ملی تکواندو و رییس فدراسیون شد.

پس از این مسابقات، رقابت‌های گرندپری چین برگزار شد که هیچ کدام از ۷ نماینده تیم مردان ایران نتوانستند صاحب مدال شوند تا انتقادات از فدراسیون تکواندو و کادر فنی به اوج برسد.

پس از این نتایج کمیته فنی فدراسیون تکواندو در جلسه خود تصمیم به قطع همکاری با بیژن مقانلو گرفت.

مقانلو نیز امروز ضمن اعلام کناره‌گیری خود، گفت: با توجه به همسو نبودن تفکرات و اختلاف سلیقه‌ای که در کار داشتیم، صلاح را در این دیدم که جهت حفظ حرمت، جایگاه و اعتبار خود قطع همکاری کنم. بهترین‌ها را برای تیم جوان و قدرتمندمان آرزو دارم تا در رویدادهای پیش رو خوش بدرخشند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای ما در المپیک باشند.

اصغر رحیمی مدیرفنی تیم ملی تکواندو نیز در این خصوص به ایسنا گفت: مجید افلاکی مربی تیم ملی فعلا جانشین مقانلو شده است. سعی می‌کنیم از مقانلو در جاهای دیگر استفاده کنیم یا حتی برای کشورهای خارجی با توجه به پیشنهاداتی که هست او را معرفی کنیم. دوست داریم در فضای دوستانه این قطع همکاری صورت بگیرد و واقعا هم همینطور هست و با هم صحبت داشتیم. آقای مقانلو زحمت زیادی کشید و در تیم ملی هم اثرگذار بود و جا دارد از زحمات ایشان قدردانی کنیم.

رحیمی درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی تکواندو، گفت: گزینه‌های مختلفی داریم و سعی می‌کنیم که بهترین تصمیم را با توجه به اهمیت حضور موفق در المپیک بگیریم.

کدخبر: 938786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟