کامبک به یاد ماندنی شاگردان نکونام/ عبور استقلال از هوادار با دبل محمدی + فیلم

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید اما شاگردان نکونام در نیمه دوم ورق را برگرداندند.

 ابتدا صاحب محبی (5) هوادار را پیش انداخت و در ادامه ایمان سلیمی مدافع استقلال به اشتباه روی ارسال زمینی بازیکن هوادار در دقیقه 17 دروازه خودی را باز کرد.

مهرداد محمدی یک ضربه پنالتی برای استقلال گرفت تا یامگا در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کند. محمدی دقیقه 61 موفق شد گل دوم و تساوی استقلال را به ثمر برساند. مهراد محمدی که ستاره آبی‌پوشان بود گل سوم را دقیقه 84 وارد دروازه هوادار کرد تا نکونام و شاگردانش با کامبکی به یادماندنی و کسب پیروزی 3-2 صاحب سه امتیاز این دیدار خانگی شوند.

گل سوم و پیروزی بخش استقلال توسط محمدی 

گفتنی است این بازی اولین دیدار استقلال با حضور هوادارانش در فصل جاری بود.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی 15 امتیازی شدند و هم امتیاز با پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماندند. شاگردان محمود فکری نیز با 5 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

ترکیب ابتدایی استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی

ترکیب ابتدایی هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم  اسلامی

کدخبر: 938556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟