انتقاد تند سرمربی تراکتور از برنامه ریزی و امکانات لیگ برتر/ خمز: به خودم می‌گویم آیا ارزش دارد اینجا بمانم؟ + فیلم

به گزارش رکنا، پاکو خمز در نشست خبری پیش از دیدار تیم های تراکتور مقابل شمس‌آذر در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: من نظرم را قبلاً درباره تعطیلی‌های لیگ گفته‌ام و امیدوارم بهتر شود. ما یک بازی انجام می‌دهیم و دوباره دو هفته تعطیل می‌شویم. هیچ وقت نمی‌دانیم چه زمانی باید بازی یا استراحت کنیم. تا وقتی برنامه‌ریزی اینطور باشد نمی‌توانیم لیگ حرفه‌ای در ایران داشته باشیم. این یک بحران است و کیفیت لیگ ایران پایین می‌آید.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر شمس آذر قزوین تصریح کرد: برای حریف فردای‌مان احترام قائل هستم و جایگاه‌شان در جدول چیزی نیست که از آنها می‌بینیم. به بازیکنانم گفته‌ام بازی راحتی نداریم و اگر تصور کنند بازی راحتی داریم به مشکل می‌خوریم. ما می‌توانیم پنجمین برد پیاپی خودمان را به دست بیاوریم، اتفاقی که شاید کمتر تیمی به آن دست پیدا کند.

خمز راجع به اینکه تراکتور در آستانه رسیدن به رکورد 5 پیروزی پیاپی قرار دارد، خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم رکورد فردی داشته باشم، اما آنقدر اهمیتی ندارد، چون اگر از اینجا بروم و تیمم چیزی به دست نیاورده باشد، هیچ اهمیتی ندارد. امیدوارم روزی که از ایران می‌روم من را بیشتر از رکورد پنج پیروزی پیاپی به یاد بیاورید.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در واکنش به اظهارات ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مبنی بر اینکه انتظار امکانات بیشتری در فوتبال ایران داشته است، گفت: همه می‌خواهیم لیگ ایران بهتر شود. لیگ ایران ظرفیت پیشرفت بهتری دارد. به‌عنوان مثال، زمین‌های بازی می‌تواند با کیفیت‌تر باشد تا بازی‌ها نیز تماشاگرپسند برگزار شوند. ما خارجی‌هایی که به ایران می‌آییم باید به پیشرفت فوتبال این کشور کمک کنیم و همه مسئولان باید تلاش کنند این اتفاق بیفتد.

وی درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تأکید کرد: من نظرم همان چیزی است که سال گذشته گفتم. ما چهارشنبه در این زمین تمرین کردیم و احساس کردم زمین نرم شده است و مشکل سال گذشته را دارد. من گفته بودم باید زمین زیر کشت برود، ولی هیچ تغییری ندادند. این چیزی است که من را عصبی می‌کند و پیش خودم می‌گویم آیا ارزش دارد من اینجا بمانم و کار کنم؟ زمین چیزی نیست که بگوییم ارزش ندارد. زمین باید کیفیت داشته باشد که بتوانیم روی آن بازی کنیم. فکر می‌کنم زمستان بار دیگر در این زمین مشکل خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه چه پیغامی به هواداران تیمش دارد، گفت: دوست دارم ورزشگاه را پُر کنند. اگر جدول را نگاه کنند شاید اهمیتی به بازی ندهند، ولی برای ما خیلی مهم است. می‌دانم با همه سختی‌ها و اینکه روز تعطیل نیست، شرایط آمدن به ورزشگاه سخت است، اما امیدوارم بیایند و حمایت‌مان کنند.

کدخبر: 938484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟