پاداش دوستی با رئیس فدراسیون فوتبال/ بازگشت پدرخواندۀ بازنشسته به سازمان لیگ!

به گزارش رکنا، حیدر بهاروند نشان داده که همیشه مرد در سایه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال بوده؛ او که نقش غیرقابل انکاری در انتخابات اسفندماه ۱۳۹۹ فدراسیون و تعیین شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به ریاست فوتبال ایران داشت، این نقش را بار دیگر در شهریورماه ۱۴۰۱ برای مهدی تاج ایفا کرد تا عامل ویرانه مارک ویلموتس با حداکثر آرا به ساختمان گرانیتی سئول بازگردد.

بهاروند، این مهره قابل اتکای رئیس فدراسیون فوتبال از آن جا برای تاج تبدیل به یاور دیرینه شده که به واسطه سال‌ها حضور در سازمان لیگ و هم‌چنین ریاست بر هیأت فوتبال استان لرستان، ارتباطات و نفوذ گسترده‌ای در بدنه رؤسای هیأت‌های فوتبال استانی که اعضای اصلی و تأثیرگذار مجمع فدراسیون هم هستند، از خود نشان داده و هزینه کرده است.

مشخص نیست بهاروند که در انتخابات سال ۱۳۹۹ فدراسیون از سوی مراجع ذی‌صلاح احراز صلاحیت نشده بود، چگونه و با چه مجوزی به سازمان لیگ برگشته. همان زمان هم مشخص نشد که وی به علت نقش‌آفرینی در فاجعه مارک ویلموتس و هدر رفتن منابع سرشار مالی فوتبال ایران تأیید صلاحیت نشده یا مشکل بازنشستگی مانع از حضور وی در انتخابات بوده است.

به هر ترتیب حالا تاج به یاور قدیمی‌اش حکم داده تا پاداش حمایت‌های بهاروند را به وی داده باشد. از این به بعد سازمان لیگ، رئیسی باتجربه اما با کارنامه‌ای مبهم خواهد داشت که هیچ کوتاهی و اشتباهی از وی پذیرفته نیست؛ مخصوصاً حالا که برنامه مسابقات لیگ برتر به منجلابی سخت گرفتار شده است.

منبع: دانا

کدخبر: 937174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟