ادن هازارد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد/ پایان ستاره 32 ساله بلژیکی! + طرح

به گزارش رکنا، ادن هازارد روزهای سختی را پس از پیوستن از چلسی به رئال مادرید تجربه کرد و مصدومیت‎‌های متوالی و طولانی باعث شد که شرایط برای او بسیار دشوار شود و نتواند انتظارات را برآورده کند.

این ستاره بلژیکی که زمانی یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می‌آمد و بسیاری او را از مدعیان اصلی دریافت جایزه توپ طلا می‌دانستند، عملکرد درخشانی در چلسی داشت و افتخارات متعددی را هم با این باشگاه به دست آورد.

دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در لیگ اروپا دستاورد روزهای درخشان او در استمفوردبریج بود که در نهایت باعث شد این بازیکن راهی رئال مادرید شود اما شانس در سانتیاگو برنابئو با او یار نبود و هازارد نتوانست حتی ذره‌ای از درخششی که در چلسی داشت را در این تیم تکرار کند.

او امروز در تصمیمی ناگهانی با انتشار پستی اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به میادین را ندارد و فوتبال را برای همیشه کنار گذاشته است.

هازارد در بخشی از این پست که تصاویری از او در لباس تیم ملی بلژیک، لیل، چلسی و رئال مادرید در آن دیده می‌شود نوشت:«باید به ندای درونت گوش کنی و در زمان درست تمامش کنی. پس از 16 سال و انجام بیشتر از 700 بازی، تصمیم گرفتم که به دوران فوتبالم به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای خاتمه دهم.»

هازارد

طرح بلیچر ریپورت برای خداحافظی ادن هازارد از دنیای فوتبال

کدخبر: 935720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟