توهین عجیب ستاره به هواداران/ کار و زندگی ندارید!

به گزارش رکنا، کانسلو که رابطه چندان خوبی با پپ گواردیولا نداشت و نیم فصل دوم فصل گذشته را هم به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرده بود، تابستان امسال به بارسلونا پیوست.

این بازیکن در روز آخر پنجره نقل و انتقالات زمستانی از سیتی جدا شد و با امضای قراردادی قرضی به بارسا رفت تا تجربه بازی تحت هدایت ژاوی را به دست آورد و خیلی زود هم به یکی از بازیکنان درخشان این تیم تبدیل شد.

عملکرد خوب او در این تیم و همچنین گل‌هایی که به ثمر رسانده باعث شده که او از محبوبیت خاصی در بین هواداران بارسا برخوردار باشد و بسیاری از آنها برای دیدن و عکس گرفتن با او ساعت‌ها پشت در مجموعه تمرینی این تیم منتظر بمانند.

اما یکی از هوادارانی که چند روز قبل برای دیدن او راهی مجموعه تمرینی بارسا شده بود، مدعی شده که این ستاره پرتغالی اظهارات عجیبی را در مواجهه با آنها مطرح کرده است.

کانسلو با دیدن این هواداران خطاب به آنها گفته است:« شما بسیار آزاردهنده هستید، خدای من. هر روز همین جا هستید. من واقعا باید هر روز ماشینم را نگه دارم تا شما را ببینم؟»

هرچند این بازیکن در نهایت متوقف شد و با تک تک هوادارانی که آنجا حضور داشتند عکسی به یادگار گرفت و پیراهن همگی را هم امضا کرد.

کانسلو

منبع: ورزش سه

کدخبر: 935693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟