3 امتیاز شیرین آبی ها با کمک بازیکن حریف!/ استقلال با گل بخودی از سد مس گذشت + فیلم گل

به گزارش رکنا، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، امروز شنبه در ورزشگاه زمین شماره ۲ شهدای صنعت مس رفسنجان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قضاوت این بازی را حسن اکرمی با کمک‌های حمیدرضا افشون و حامد صفایی بر عهده داشتند.

مس رفسنجان در شرایطی روبروی استقلال قرار گرفت که در این فصل نتوانسته با ساکت الهامی نتایج محمد ربیعی را تکرار کند. مسی‌ها در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر رنگ پیروزی را ندیدند اما پس از تعطیلات توانستند آلومینیوم اراک را شکست دهند.

در سمت مقابل استقلال پس از حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل پشت سر گذاشت با آشتی علی خطیر و جواد نکونام روزهای آرامی را دنبال می‌کند و آبی پوشان هدفی جز پیروزی در این بازی نداشتند.

دقایق حساس

دقیقه ۴: علی عدنان مدافع چپ پای مس رفسنجان فرصت خوبی را برای شوتزنی پیدا کرد و سوت دیدنی این بازیکن به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۲۰: ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ زمین با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و در حالی که همه منتظر گل مهاجم آبی‌ها بودند توپ با اختلاف ناچیزی به خارج رفت.

دقیقه ۲۱: صحنه مشکوکی در محوطه جریمه مس رفسنجان اتفاق افتاد که اعتراض اعضای تیم استقلال را به همراه داشت. در حالی که مهرداد محمدی بر اثر برخورد با میثم تیموری در محوطه جریمه نقش بر زمین شد داور دستور به ادامه بازی داد. جواد نکونام و بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراض شدیدی به تصمیم داور انجام دادند.

دقیقه ۴۱: آرمان رمضانی بهترین فرصت را برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن با شیرجه به موقع داود نوشی‌صوفیانی دفع شد.

شرح گل

مس رفسنجان صفر - استقلال یک (دقیقه 52: گل به خودی میثم تیموری): ارسال سعید مهری از سمت چپ زمین با عبور از روی سر مهاجمان استقلال و مدافع مس در برخورد پای میثم تیموری، مدافع نارنجی پوش وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 53: شوت زمینی فرشید باقری را سید حسین حسینی با واکنش تماشایی و شیرجه به سمت راست به کرنر فرستاد.
دقیقه 53: توپ برگشتی از کرنر به پشت محوطه جریمه استقلال و شوت محکم حسن جعفری تبدیل به گل نشد و از روی دروازه حسینی به اوت رفت.

دقیقه 57: سعید مهری با شوت زمینی به دنبال گلزنی بود که ضربه او را نوشی صوفیانی دفع کرد.

دقیقه 62: شوت راه دور سعید مهری با فاصله از دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

دقیقه 69: ارسال توپ از سمت راست به مقابل تیرک دوم دروازه استقلال و ضربه محبی را حسین حسینی به راحتی دراختیار گرفت.

دقیقه 79: شوت سرکش علی محمدی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و با اختلاف از دروازه استقلال به بیرون رفت.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان

داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، سجاد شهباززاده، لوسیانو پریرا

 

ترکیب ابتدایی استقلال تهران

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی

کدخبر: 934959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟