واکنش وزیر امور خارجه به لغو بازی سپاهان + فیلم

به گزارش رکنا ، در اتفاقی عجیب و در شرایطی که همه چیز برای برگزاری دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فراهم به نظر می‌رسید و جو فوق‌العاده‌ای خصوصا روی سکوها شکل گرفته بود، در نهایت اما نماینده عربستان حاضر به رقابت نشد و با ترک استادیوم نقش جهان و در ادامه پرواز به سمت عربستان علامت سوال بزرگی در خصوص آینده این بازی شکل داد.

دیداری که با واکنش‌های زیادی طی ساعات اخیر و بعد از لغو آن همراه بوده و اکنون نیز پای مسئولان سیاسی نیز به میان آمده تا سوال در خصوص وضعیت این بازی در بین خبرنگاران سیاسی در حیاط مجلس داغ باشد.

حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه ایران یکی از افرادی بود که شاید صحبت‌هایش در خصوص این بازی و آینده آن با توجه به ابعاد سیاسی ماجرا می‌تواند مهم‌ترین موضوع تلقی شود. او دقایقی پیش در خصوص لغو این بازی و آینده آن گفت: اتفاقی که دوشنبه شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، در همان زمان من با وزیر خارجه سعودی در تماس بودیم. روابط ریاض و تهران در مسیر درست خودش پیش می‌رود و ورزش نباید اهرم سیاسی در طرف هیچ کدام شود.

وزیر امور خارجه ایران البته مدعی شد که کنفدر‌اسیون فوتبال آسیا باید با برگزاری این بازی در زمان دیگر اقدام کند: ای اف سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما  و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

سپاهان

کدخبر: 933983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟