رحمتی: فردا با الهلال جنگ داریم!

به گزارش رکنا ، سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان عنوان کرد: همانطور که همه می‌دانیم، فردا با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم که چندین و چند سال است در این رقابت‌ها قهرمانی‌های زیادی دارد و نتایج خیلی خوبی را گرفته است.

او ادامه داد: امسال هم شرایط الهلال متفاوت با فوتبال آسیا است. الهلال با توجه به بازیکنانی که جذب کرده و شرایط کشور عربستان، وضعیت خیلی خوبی دارند ولی ما هم یک تیم خیلی جوان، با انگیزه و ماجراجو هستیم که امسال برای اولین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و به دنبال اهداف بسیار بزرگ مدنظرمان است و مطمئنا با برنامه ریزی خیلی خوب در سالیان آینده با این جوانان به آن خواهیم رسید.

سرمربی نساجی در خصوص وضعیت نه چندان مناسب ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان ابراز کرد: شرایط نامناسب و نامطلوب ورزشگاه آزادی را من نباید جوابگو باشم ولی طی دو روز اخیر بازدیدی از استادیوم داشتیم که سعی و تلاش انجام دادند تا چمن ورزشگاه را بهتر کنند ولی مسلما هرچه تلاش کنند، چمن ورزشگاه برای این بازی بهتر نخواهد شد.

رحمتی تاکید کرد: در مسابقه فردا انگیزه‌های خیلی زیادی برای تیم ما وجود دارد که خوب یا بد بودن زمین ورزشگاه آزادی را برای ما بی اهمیت می‌کند؛ مهم‌ترین نکته این است که ما در حضور هواداران خوبمان بازی می‌کنیم و می‌توانیم از انرژی مثبت آنها بهره ببریم.

رحمتی درباره شانس صعود نساجی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر اینکه بخواهم بگویم صعود می‌کنیم یا نه، مسئله‌ای است که نباید به آن توجه کرد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. خدا را شکر گام اول را محکم برداشتیم. شرایط نساجی با بقیه تیم‌های حاضر در آسیا و حتی گروه خودمان قابل قیاس نیست. چه از نظر هزینه و سایر مسائل متفاوت است.

او اضافه کرد: ما یک تیم جوان هستیم که ماجراجویی را در لیگ قهرمانان شروع کردیم و پس از مسابقه اول حال بازیکنان، خانواده هایشان، تماشاگران و مردم ایران خوب بود و حس خیلی خوبی از بازی گذشته گرفتند و مطمئنا این ماجراجویی را با انگیزه بیشتری دنبال خواهند کرد و امیدوارم نماینده خوب، شایسته و سربلند برای کشور، فوتبال مازندران و ایران باشیم.

کدخبر: 933670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟