ازبکستان با حذف عربستان به نیمه نهایی رسید

به گزارش رکنا ، اولین بازی یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال المپیک آسیایی برگزار شد و ازبکستان با شکست عربستان به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

ازبکستان که به عنوان صدرنشین از گروه C در این مرحله حضور داشت موفق شد تیم دوم گروه B عربستان را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

ازبکستان در مرحله گروهی به همراه هنگ کنگ، افغانستان و سرویه در گروه C قرار داشت و به دلیل عدم حضور سوریه و افغانستان در مسابقات به همراه هنگ کنگ به مرحله بعد صعود کردند، عربستان هم در گروه ایران حضور داشت و پس از تیم ملی کشورمان در رتبه دوم گروه قرار گرفت.

تقابل این دو تیم جذاب و نفس گیر بود و بازیکنان دو تیم در طول نود دقیقه شرایط مختلفی را تجربه کردند، ازبکستان در نیمه اول فوتبال روان و با تسلط کاملی را ارائه کرد اما در نیمه دوم این عربستان بود که تمایلی به حذف شدن از مسابقات نداشت و فشار بیشتری به حریف وارد می کرد.

گل اول ازبکستان را سعید میرسعیدوف در دقیقه 24 به ثمر رساند و ازبکستان را در این مسابقه پیش انداخت و پیش از سوت داور مسابقه در پایان نیمه اول علیشر اودیوف گل دوم ازبک ها را به ثمر رساند تا با نتیجه 2-0 به رختکن بروند.

در نیمه دوم تلاش‌های عربستانی‌ها در دقیقه 66 به نتیجه رسید و محمد ماران یکی از گل‌ها را جبران کرد، در ادامه بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا ازبکستان بار دیگر در رده فوتبال پایه به مراحل نهایی مسابقات صعود کند.

ازبکستانی‌ها در انتظار نتیجه بازی کره جنوبی و چین خواهند بود تا حریف خود را در مرحله نیمه نهایی بشناسند.

کدخبر: 933330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟