درخواست گل‌محمدی از فدراسیون برای لغو فیفادی

به گزارش رکنا ، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی الدحیل حضور یافت و به خبرنگاران گفت:

دو تمرین خیلی خوب در قطر داشتیم

قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل و امکانات خوبی که در اختیارمان گذاشتند، تشکر می‌کنم. ما توانستیم دو تمرین خوبی داشته باشیم و امروز هم زحمت کشیدند و شرایط را برای یک تمرین خوب در استادیوم اصلی فراهم کردند.

هر دو تیم به دنبال پیروزی خواهند بود

با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول افتاد و نتوانستیم امتیازی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم‌مان در این گروه سخت خیلی مهم جلوه می‌کند. فکر می‌کنم مسابقه‌ای باشد که هر دو این به دنبال برد و کسب سه امتیاز باشند.

از فدراسیون می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کند

خدا را شکر شرایط خوبی داریم و از لحاظ تمرینی هم تمرینات خوبی داشتیم. البته یک مشکل بزرگ که تیم ما دارد، عدم حضور‌ در شرایط مسابقه است. متاسفانه لیگ ما به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ مسابقه‌ای در چند وقت اخیر نداشتیم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای تیم ملی امید اتفاق افتاده است. شاید الان جای این صحبت‌ها نباشد اما از فدراسیون و مربیان تیم ملی و باشگاه‌های لیگ می‌خواهیم که فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند. فوتبال باشگاهی ایران دارد به شرایط خیلی سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی. امیدوارم که یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.

در‌ پرسپولیس یاد گرفته‌ایم که بجنگیم

امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از طرف بازیکنان خودمان باشیم. چیزی که در پرسپولیس می‌توان یاد گرفت، این است که برای هدف‌های بزرگ بجنگیم. مطمئنم بچه‌ها فردا می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم که بتوانیم بازی خودمان دیکته کنیم. هر چند می‌دانیم که تیم الدحیل هم یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است و کادرفنی خوب و بازیکنان حرفه‌ای و خوبی دارد اما ما به اینجا آمده‌ایم که بازی خودمان را انجام بدهیم و لیاقت خودمان را نشان بدهیم. امیدواریم که در نهایت با امتیاز به تهران برگردیم.

 چند مصدوم داریم اما اسمشان را نمیگویم

میلاد سرلک را به دلیل محرومیت نداریم. متاسفانه چند مصدوم داریم که فعلا نمی‌توانیم اسامی آنها را بگوییم. تا تمرین امروز هم فرصت داریم که فکر کنیم و ببینیم که می‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند یا نه.

سه قهرمان و النصر در گروه ما هستند

سخت‌ترین گروه ممکن، همین گروه ما است. الدحیل، النصر و استقلال که دو تا از آنها قهرمان لیگ‌های خودشان بودند و النصر هم امسال تحول خوبی داشته و بازیکنان خوب و ستاره‌های گران‌قیمتی را جذب کرده است.

این سخت‌ترین گروه آسیاست

بدون شک این سخت‌ترین گروه ممکن در غرب و شرق آسیا است اما بزرگترین مشکل ما بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است. همه تیم‌هایی که در گروه ما هستند، هر ۳-۴ روز در لیگ‌شان بازی می‌کنند و در شرایط مسابقه نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند اما متاسفانه به خاطر برنامه‌ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی باشگاهی‌مان چه زمانی بوده است. ما سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده مسابقات کنیم و این موضوع شرایط سختی را برای تیم ما ایجاد می‌کند.

میخواهیم پرسپولیس جایگاه خوبی داشته باشد

این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک‌ ماه آینده هم ادامه داشته باشد اما در هر صورت ما یک گروه خوبی داریم و با مجموعه‌ای از مربیان و بازیکنان و همه کسانی که در کنار تیم هستند تلاش می‌کنیم به جایگاه خوبی که این تیم در آسیا داشته، برسیم؛ برای این جایگاه می‌جنگیم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

کدخبر: 933294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟