نتایج بانوان در آغاز بازی‌های آسیایی بی‌نظیر بود

به گزارش رکنا، سیدمحمد پولادگر که هم اکنون در محل بازی‌های آسیایی هانگژو حضور دارد، در خصوص کسب مدال برنز فرانک پرتوآذر در ماده کوهستان دوچرخه‌سواری گفت: این یک مدال تاریخی بود. ما تا به حال در بخش بانوان در دوچرخه‌سواری بازی‌های آسیایی مدال نداشتیم که خانم پرتوآذر با شایستگی آن را بدست آورد.

معاون وزیر ورزش، مدال‌های کسب شده توسط بانوان ملی‌پوش کاروان ورزش ایران در آغاز بازی‌های آسیایی هوانگژو را بی‌نظیر خواند و گفت: این موفقیت‌ها نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران به رغم‌ سیاه نمایی‌هایی که از سوی دشمنان می‌شود، ورزش بانوان دارای جایگاه بالایی در ایران است و به همان اندازه که به ورزش مردان توجه می‌شود، برای شکوفایی بانوان در میدان ورزش برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

پولادگر همچنین در خصوص قطعی شدن مدال برنز تیم ملی تنیس روی میز گفت: در جاکارتا ۲۰۱۸ نوشاد عالمیان موفق شد بعد از ۵۲ سال ایران را در بخش انفرادی تنیس روی میز صاحب مدال برنز کند و حالا در بخش تیمی بعد از ۶۵ سال یک نتیجه کم نظیر بدست آمد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی در خصوص فینالیست شدن تیم ملی مردان والیبال گفت: والیبالیست‌ها تاکنون عملکرد خوبی داشتند که انشاالله با پیروزی در فینال، آغازگر روند طلایی کاروان ورزشی ایران اسلامی خواهند بود.

کدخبر: 931524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟