هزینه تیمداری فوتبال شهرداری همدان را باید مردم بپردازند!

 به گزارش رکنا از همدان، خبر کمک ۱۵ میلیاردی شورای شهر و شهرداری همدان به تیم فوتبال چند روزی است که صدر خبرهای فضای مجازی همدان شده است. این‌که مجموعه شهرداری به ورزش توجه دارد و سعی می کند که شهرداری یک تیم‌فوتبال داشته باشد خیلی خوب است چرا که به جوانان این شهر انگیزه می دهد که به سمت ورزش بروند و از طرفی هم چه چیزی بهتر از اینکه ورزش همدان رشد کند. اما نگاه به ورزش نباید نگاه تک بعدی باشد و باید به تمام رشته های ورزشی توجه شود مخصوصاً اینکه همدان در برخی از رشته های ورزشی در کشور خوب درخشیده اما به دلیل کمبود بودجه با مشکلات زیادی دست و پنجه می کند.

 اینکه تنها به یک رشته ورزشی میلیاردها تومان بودجه تزریق شود و در مقابل به رشته های ورزشی دیگر اصلاً توجهی نشود نشان می دهد که مجموعه شهرداری چندان علاقه ای به ورزش ندارد و شاید هم قضیه از این قرار است که به نام فوتبال و به کام یک عده!

شاید عنوان شود که فوتبال طرفدار بیشتری دارد پس این توجه طبیعی هست اما لازم به ذکر است که سال گذشته هم میلیاردها تومان بودجه از عوارض مردم‌ این شهر به فوتبال تخصیص داده شد اما نتیجه آن چه شد؟ تیم فوتبال شهرداری همدان از لیگ یک به دسته دو سقوط کرد و جالب بود همین مدیرانی که امروز حامی پرداخت بودجه به فوتبال هستند حتی حاضر نشدند در نشست خبری شان به ابهامات و سوالات افکار عمومی پاسخ دهند و عجیب اینکه با حالت تمسخر می گفتند اصلاً مقصر ما هستیم! حالا هم خیلی ها نگرانند اتفاقی مشابه سال گذشته بیفتند و برای همین امیدوارند بودجه در مواردی چون پروژه های عمرانی هزینه شود تا بلکه برای مردم استان عایدی مناسبی داشته باشد.

در واقع سال گذشته اتفاقات به گون های رقم خورد که مردم همدان دلزده شدند و دیگر داشتن تیم فوتبال جز اولویت هایشان نیست و موافق پرداخت بودجه برای فوتبال نیستند. در واقع عطای داشتن تیم فوتبال را به لقایش بخشیده اند.

شاید بهتر باشد همین هزینه را صرف ورزش محلات کنید بلکه از بوجود آمدن برخی از معضلات اجتماعی هم جلوگیری شود. متاسفانه در چند سال اخیر ورزش محلات در همدان به فراموشی سپرده شده است.

عارفه سلیمانی/ همدان

کدخبر: 930647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟