خمز: به تعطیلات متوالی لیگ‌ عادت نداریم/ نمی‌دانم چرا گاهی بازی‌ها بدون هواداران برگزار می‌شود

به گزارش رکنا، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اظهار کرد: تراکتور شرایط خوبی دارد. ما که از کشور دیگری آمده‌ایم، به تعطیلی‌های پی‌درپی لیگ عادت نداریم. سعی می‌کنیم تعطیلات را با تمرین و استراحت پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینکه به‌خوبی تمرین کرده‌اند، افزود: دو برد پشت سر هم اعتمادبه‌نفس بازیکنان را افزایش داده است با این حال فردا بازی سختی داریم.

خمز درباره ممنوعیت حضور تماشاگران در دیدار با هوادار بیان کرد: نمی‌دانم چرا گاهی بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود. به همین دلیل در این باره صحبت نمی‌کنم.

او درباره میزان شناختش از رقیب مطرح کرد: دیدار سختی خواهد بود. هوادار تیم جنگنده‌ای است و با نفرات زیاد به‌خوبی دفاع می‌کند. می‌خواهیم فوتبال خوبی را انجام داده و نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم. رقیب به‌خوبی توپ را از خط دفاع به حمله انتقال می‌دهد و عملکرد خوبی روی ضربات کاشته دارد. ما باید با حداقل اشتباه، تمرکز بالا و سریع تصمیم گرفته و اجازه ندهیم رقیب روزنه‌های دفاعی‌اش را ببندند. ما باید بازی فوق العاده‌ای را انجام دهیم.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: امیر ابراهیم‌زاده تنها مصدوم تراکتور است.

هوادار و تراکتور در تقابلی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۹ شهریور در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی به مصاف هم می‌روند.

کدخبر: 930045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟