خبرگزاری دولتی کره جنوبی علیه کلینزمن/ شما می‌دانید تاکتیک تیم چیست؟

به گزارش رکنا، خبرگزاری یونهاپ از شب گذشته و بعد از تساوی بدون گل مقابل ولز، انتقادات تند و تیز خود علیه سرمربی مشهور آلمانی را آغاز کرده و معتقد است این نتایج از سطح تیم‌ملی کره‌جنوبی پایین تر است. بخشهایی از یک مقاله انتقادی از نمایش شب گذشته کره را می‌خوانید:

*از زمان شروع بازی مشخص شد که تیم در انتقال به حمله مشکل دارد. حتی در پنجمین بازی هم نتوانست رنگ واقعی خود را نشان دهد و فقط ناامیدی را به هواداران منتقل کرد. کلینزمن با سه تساوی و دو باخت، یک رشته بدون پیروزی را در تیم ملی کش می‌دهد و رکورد بیشترین تساوی را ثبت کرده است.

*این سوال پیش آمده که کره برای چه فوتبال بازی می‌کند؟ این بار «اختلاف زمانی بازیکنان لژیونر» هم وجود نداشت و تیم در اروپا بازی کرد اما حتی بازیکنانی مثل سون هیونگ مین و هونگ هیون سوک که هفته گذشته در تیم باشگاهی خود گلزنی کرده بودند هم نتوانستند فرم خوب خود را در پیراهن ملی نشان دهند.

*سرمربی قبل از بازی گفته بود که سرنوشت همه مربیان شنیدن انتقاد است اما حتی بعد از این انتقادات هم او نتوانست مسیر مشخصی برای حمله پیدا کند و به تکرار تاکتیک‌های بی رنگ و بو ادامه داد. نمایش آنها در زمین یک نمایش شکست‌خورده بود.

*با دفاع خوب ولز ، تیم ملی مشکل موقعیت‌سازی داشت اما حتی در ساخت بازی هم تیم هم ضعف‌های جدی وجود داشت. هیچ پاس در عمق یا سانتر خوبی برای مهاجمان ارسال نشد و تنها شوت سون هیونگ مین بود که شانس گل به همراه داشت.

*در پایان، رنگ و مفهوم تاکتیک‌هایی که کلینزمن دنبال می‌کند در طول پنج بازی گذشته آشکار نشده است و این شبهه را ایجاد می‌کند که هدف تیم استفاده از توانایی فردی بازیکنان به جای حرکات تاکتیکی است. بزرگترین مشکل این است که پاس های رد و بدل شده بین بازیکنان بی هدف است.

ضمن اینکه توجه کنید به اینکه حریف ولز (35) بود که در رده بندی فیفا از کره (28) پایین تر است اما در طول بازی تنها یک شوت در چارچوب از سوی بازیکنان ما (کره جنوبی) به سمت دروازه زده شد.

کره جنوبی

منبع: ورزش سه

کدخبر: 926802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟