40 میلیارد تومان هزینه ورود به عرصه مربیگری/ عشق شهرت ها اینگونه پول خرج می کنند!

به گزارش رکنا، فصل جدید لیگ دسته یک (آزادگان) از دیروز با برگزاری 5 دیدار آغاز شد و پرونده هفته نخست این دوره از مسابقات امروز با برگزاری 4 دیدار دیگر بسته می شود.

در یکی از دیدارهای امروز خوشه طلایی اردبیل به مصاف نفت وگاز گچساران می رود. خوشه طلایی یکی از تیم های متفاوت این دوره از مسابقات است چرا که چند هفته پیش بالاخره تلاش های کاظم موسوی نماینده این شهر در مجلس و البته دیگر مسئولان به ثمر نشست و تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به اردبیل رفت تا امسال به عنوان نماینده این شهر در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

از سویی حسین پرویزی مالک تیم از مسئولان اردبیل قول حمایت گرفته و امیدوار است اوضاع در اردبیل خیلی بهتر از ساوه پیش برود.

این تنها اتفاق قابل توجه درباره خوشه طلایی اردبیل در مدت اخیر نبوده و 17مرداد اعلام شد که فرهاد حمیداوی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است. این انتخاب باعث تعجب اهالی فوتبال و هواداران تیم شد چرا که مالک پیشین باشگاه شهر خودروی خراسان سابقه مربیگری ندارد. گرچه این انتخاب تنها 5 روز دوام داشت و 22 مرداد اعلام شد که حمیداوی از سرمربیگری خوشه طلایی انصراف داده است.

در این شرایط پیگیری های خبرنگار«رکنا» باعث افشای ابعاد جدید و البته عجیبی از این اتفاق شد! ماجرا از این قرار است که فرهاد حمیداوی مالک پیشین باشگاه شهر خودرو برای اینکه سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی اردبیل شود، توافقی به مبلغ 40 میلیارد تومان با حسین پرویزی مالک تیم داشته است. به این ترتیب که امتیاز تیم برای پرویزی باشد و در ازای سرمربیگری تیم، هزینه آن را حمیداوی متقبل شود.

حمیداوی

نکته جالب اینکه استعفای او از سرمربیگری تنها بعد از 5 روز، به دلیل نارضایتی حسین پرویزی و منتفی شدن توافق 40 میلیاردی بوده است. مالک تیم وقتی می بیند که حمیداوی پس از توافق حدود 20 بازیکن هم با خود آورده تا از آنها در تیم استفاده کند، به سرمربی معترض شده و تاکید می کند که توافق 40 میلیاردی صرفا برای سرمربیگری بوده، نه اینکه او قید بازیکنان حاضر در تیم را بزند و با خودش بازیکنان به اردبیل ببرد.

گفتنی است تیم فوتبال خوشه طلایی اردبیل با سرمربیگری وحید کلهر مسابقات این فصل را آغاز خواهد کرد.

کدخبر: 925553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟