فلیکس و کانسلو در مراسم معارفه چه گفتند؟ / کلید کسب تمام عناوین در بارسا! + عکس و فیلم

به گزارش رکنا، ژائو فلیکس و ژائو کانسلو دو بازیکن سرشناسی هستند که با بارسلونا به توافق نهایی رسیدند و به صورت قرضی راهی این تیم شدند.

امروز هم مراسم معرفی دو خرید بارسلونا با حضور مسئولان این باشگاه از جمله لاپورتا و دکو برگزار شد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا ضمن خوشامدگویی به فلیکس، گفت:«با سبک بازی ما تو می‌توانی استعدادت را نشان دهی. من خیلی هیجان زده‌ام. این انتقال آسان نبود. می خواهم از تلاش و تعهد فلیکس که باعث شد این انتقال ممکن شود تشکر کنم. او جز بازیکنانی است که بیشترین تلاش را برای انتقال خود انجام داد. امروز روزی تاریخی است.»

ژائو فلیکس

ژائو فلیکس هم از رویایش گفت که حالا محقق شده:«همه می‌دانند که من چقدر از حضور در اینجا خوشحالم. این رویایی بود که از بچگی داشتم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.»

لاپورتا درباره کانسلو هم صحبت کرد:«شما تلاش بزرگی برای آمدن به بارسا نشان دادید، امروز روز بزرگی است و ما بسیار خوشحالیم که شما را به عنوان بازیکن بارسا معرفی می کنیم.  ما با موانع زیادی روبرو شدیم، اما همه خیلی خوب کار کردند. ژائو کانسلو کلید کسب تمام عناوین است.»

ژائو کانسلو هم گفت:«بارسلونا همیشه باشگاه رویایی من بوده است، همه بازیکنان مورد علاقه من اینجا بازی کرده اند. این باشگاهی است که من عاشقش هستم. این یک رویا است. از همه خانواده ام به خصوص مادرم تشکر می کنم. حضور در بارسا افتخار بزرگی است.»

کانسلو

کدخبر: 925031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟