تغییر قانون در MLS به‌ خاطر لیونل مسی!

به گزارش رکنا، از زمانی که لیونل مسی به اینتر میامی پیوسته، این تیم در هیچ دیداری شکست نخورده و حتی موفق به فتح اولین جام تاریخ خود نیز شد. مسی در 9 بازی توانسته یازده گل برای اینتر بزند و کمک کرد این تیم فاتح لیگ کاپ شود. اینتر میامی توانسته به فینال جام آزاد آمریکا نیز برسد و حالا مسی ماموریت دارد اوضاع تیم در لیگ را نیز درست کند و اینتر را به پلی آف برساند.

از بخت بد اینترمیامی ، مسی باید هفته بعد به اردوی تیم ملی آرژانتین برای دو بازی مقدماتی جام جهانی 2026 برود و به این ترتیب نمی تواند تیمش را در سه بازی همراهی کند که ضربه بزرگی به اینتر میامی خواهد بود.

در فیفا دی سپتامبر، طبق روال همیشگی بازی های لیگ MLS بدون وقفه برگزار می شود در حالی که در سایر نقاط دنیا لیگ ها به خاطر بازی های ملی موقتا تعطیل می شوند.

تاتا مارتینو ، سرمربی اینتر، در نشست خبری خود در این رابطه گفت: «ما از قبل می دانستیم در این مقطع مسی را در اختیار نخواهیم داشت ولی به من اطلاع داده اند که مسئولان لیگ قصد دارند برای فیفادی بعدی که سال آینده خواهد بود، با تغییر قوانین، لیگ را تعطیل کنند. به این ترتیب سال بعد ما می توانیم مسی را در همه بازی ها در اختیار داشته باشیم که خبر فوق العاده ای است. از دست دادن مسی در این شرایط حساس به خاطر فیفا دی و تعطیل نشدن لیگ، نمی تواند منصفانه باشد.»

منبع: ورزش سه

کدخبر: 924251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟