شادی گل مسی به توصیه فرزندان/ اظهارنظر عجیب لئو درباره بردن توپ طلا!

به گزارش رکنا، لیونل مسی ستاره آرژانتینی مصاحبه طولانی انجام داد و از حضورش در اینتر میامی و اتفاقات دو ماه گذشته در آمریکا صحبت کرد.

لئو ابتدا درباره همبازی شدن مجدد با بوسکتس و آلبا گفت: این چیز زیبایی است، ما دوستان نزدیک هستیم و سال های زیادی را با هم گذراندیم، حتی زمانی که در تیم های مختلف بودیم، ارتباط خود را حفظ کردیم و خانواده های ما نیز دوستان خوبی هستند. خیلی خوب است مثل زمانی که در بارسلونا بودیم، زندگی می کنیم.

مسی درباره احتمال بردن توپ طلا 2023، گفت:  من همیشه گفته‌ام که این جایزه مهمی است. این بهترین جایزه در سطح فردی است، اما من به آن اهمیتی نمی دهم. آنچه مهم است دستاورد جمعی است. صادقانه بگویم من به آن فکر نمی کنم، اگر برنده شوم، خوب است، اگر نه، هیچ اتفاقی نمی افتد. من قبلاً این جایزه را در فوتبال برنده شده ام و به همه چیز رسیده ام و اکنون فقط می خواهم از فوتبال لذت ببرم.

لیونل مسی در مورد خوشحالی های بعد از گل متفاوتش که تقلید از شخصیت های هالیوودی است، گفت: سه بچه من در تعطیلات هستند و هنوز مدرسه را شروع نکرده اند، بنابراین هر شب ما فیلم ابرقهرمانان مارول را تماشا می کنیم. آنها کسانی بودند که این ایده را مطرح کردند و به من گفتند که هر بار که بازی دارم و گل می زنم، به شیوه ای ابرقهرمانان مارول جشن می گیرم. این ایده شروع شد و ما با این عادت ادامه دادیم.

کدخبر: 920372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟