شعارعلیه ستاره ها و تشویق بی امان خمز/ نخستین برد تراکتور با گلزنی یک نام آشنا+ فیلم

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب طلسم تراکتوری‌ها بعد از 3 شکست مقابل سپاهان، پرسپولیس و شارجه شکست و این تیم توانست نخستین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرد. تراکتوری‌ها با این نتیجه 3 امتیازی شدند و به رده یازدهم جدول رده‌بندی رسیدند. مس رفسنجان هم 2 امتیازی و در رده سیزدهم باقی ماند.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که به صورت قرضی به تراکتور رفته طلسم شکن تراکتوری ها بود و دقیقه 86 گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

تشویق شدید خمز

از دقیقه ۷۵ بازی سکوهای ورزشگاه یادگار جو ملتهبی داشتند و در حالی که شعارهای منفی علیه ستاره های تیم از سوی جایگاه تی تی ها به گوش می‌رسید، یک نفر به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد. پاکو خمز نامی بود که به شدت از سوی هواداران تشویق شد و این در حالی بود که او بعد از گل نیز به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

هواداران تراکتور با شعار «خمز، خمز» حمایت خود را از سرمربی اسپانیایی نشان دادند تا ثابت کنند این مربی مورد حمایت آنها قرار دارد.

کدخبر: 923753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟