یک قاب خاص و فوق سنگین!/ دیدار مسی و جوکوویچ در میامی + عکس

به گزارش رکنا، لیونل مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی به ستاره درخشان این تیم تبدیل شده و به نظر می‌رسد که حتی می‌توان گفت که او حالا ستاره این شهر هم به حساب می‌آید.

تصاویر متعددی از او در زمان حضورش در رستوران‌ها و مراکز تفریحی میامی در کنار همسرش منتشر شده که اغلب دیوید و ویکتوریا بکام هم آنها را همراهی می‌کنند اما او این بار همراه متفاوتی داشت.

جوکوویچ به تازگی راهی میامی شده بود و موفق شد با پیروزی برابر کارلو آلکارز اسپانیایی در جام سینسیناتی اوپن آمریکا قهرمان شود و افتخار دیگری را به کارنامه‌اش اضافه کند.

او پس از این قهرمانی به دیدار مسی رفت تا این دو ستاره بزرگ و شناخته شده و پر افتخار دنیای ورزش در کنار هم مشغول صرف شام شوند و از گفتگو با یکدیگر لذت کافی را ببرند.

جرج ماس، مدیر باشگاه اینترمیامی، هم در کنار این دو نفر حضور داشت تا شبی به یاد ماندنی را سپری کرده باشد. او همچنین با انتشار تصویری در کنار آنها نوشت:«عجب شبی» و از دو علامت بز که نشان اختصاری عبارت بهترین بازیکن تاریخ هست هم استفاده کرد تا به جایگاه هر دوی آنها در دنیای فوتبال و همچنین تنیس اشاره کرده باشد.

مسی از زمان حضورش در اینترمیامی یک جام قهرمانی برای این تیم به دست آورده و حالا آنها را به دومین فینال در جام یو اس اوپن هم رسانده تا در یک قدمی قهرمانی دیگری قرار بگیرند.

مسی

منبع: ورزش سه

کدخبر: 922868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟