اولین لغزش سرخ ها در هفته سوم/ پرسپولیس میزبان خوبی برای ذوب آهن بود! + فیلم

به گزارش رکنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در دیداری خانگی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت.

دو تیم در شرایطی مقابل هم به میدان رفتند که سرخپوشان دو بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشته بودند و دنبال سومین پیروزی متوالی بودند.

از طرفی شاگردان گل‌محمدی با توجه به برتری سپاهان مقابل استقلال، نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این دیدار داشتند تا دوباره به صدر جدول بازگردند.

از طرفی ذوب‌آهن نیز در دو بازی ابتدایی خود یک برد و یک باخت را ثبت کرده بود و نمی خواست دست خالی به اصفهان بازگردد.

بازی با سوت رضا عادل که آرمان اسعدی و فرهاد فرهادپور کمک های بودند، آغاز شد. در پنجمین دقیقه بازی ضربه سنگین محمدحسین اسلامی به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد تا این توپ دروازه پرسپولیس را تهدید نکند.

شانزدهمین دقیقه بازی ضربه راه دور شهاب زاهدی با اختلاف کم از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳ ضربه سر کنعانی‌زادگان به شکلی خطرناک از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت. سه دقیقه بعد روی نفوذ اسماعیلی‌فر از جناح راست و پاس در عرض این بازیکن پرسپولیس موقعیت ایده‌آلی به دست آورد اما ضربه سعید صادقی با پای غیر تخصصی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نیز ضربه خطرناک مهرداد رضایی پس از برخورد به مدافع پرسپولیس راهی کرنر شد. در دقیقه ۳۸ پرسپولیس از سمت چپ نزدیک محوطه جریمه میهمان صاحب یک ایستگاهی شد که ارسال ترابی به بدترین شکل ممکن به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳ سروش رفیعی پاس رو به عقب داد اما بیرانوند درون دروازه نبود تا گل به خودی عجیبی رقم بخورد و نخستین گل خورده فصل پرسپولیس به نام سروش رفیعی ثبت شود.

دو دقیقه و پرسپولیس ۲ ارسال خطرناک را انجام داد که این ارسال‌ها حاصلی برای قرمزپوشان نداشت.

در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست ضربه سر بازیکن ذوب به شکلی خطرناک از کنار تیرک دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 50 علیرضا بیرانوند بازهم مرتکب اشتباه عجیبی شد و در میانه زمین به دنبال بازی با توپ بود! این مرتبه بخت با او یار بود که داور خطای بازیکن ذوب آهن را روی او اعلام کرد.

دقیقه 55 ضربه کرنر پرسپولیس را ترابی روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را دفع کردند. کرنر پیاپی هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه 72 ضربه قیچی وار محمد عمری را فرعباسی دروازه بان ذوب آهن مهار کرد.

دقیقه 83 شوت عرفان معصومی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 85 ارسال وحید امیری در محوطه جریمه روی سر گئورگی گولیسانی فرود آمد و او با یک ضربه سر گل مساوی سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 89 خاموش شدن نورافکن ورزشگاه آزادی باعث شد داور دستور توقف بازی را بدهد. داور 9 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم محاسبه کرد.

دقیقه 7+90 سه ضربه کرنر پیاپی روی دروازه ذوب آهن زده شد اما شاگردان گل محمدی موفق نشدند گل برتری را به ثمر برسانند و در نهایت به تساوی و کسب یک امتیاز قناعت کردند تا تیم میهمان دست خالی به خانه بازنگردد!

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، شهاب زاهدی

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، آرش قادری، شایان مصلح، امیرحسین جدی، پوریا آریاکیا، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، سجاد آشوری، محمد حسین اسلامی، محمدجواد محمدی

کدخبر: 922505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟