بعد از سال ها هنوز نتوانسته اند زیرساخت لازم برای هواداران مهیا کنند/ گل‌محمدی: انگیزه ما فراتر از تصور است

به گزارش رکنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار کرد: امیدوارم فردا روز خوب و بازی خوبی برای ما باشد. بازی حساسی است ولی همه بازی‌ها برای ما مثل فینال هستند. بازی فردا هیچ فرقی با فینال حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد. امسال سال سختی است و باید سعی کنیم امتیازها را جمع کنیم. برای قهرمان شدن باید انگیزه خوبی داشته‌ باشیم. بازیکنان با همه مشکلاتی که دارند خوب تمرین می‌کنند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه‌شان فراتر از چیزی است که تصور می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تیم خوبی بازی داریم. ذوب‌آهن هفته قبل نشان داد که تیم با کیفیتی است و بازیکنان جوان خوبی خصوصا در حمله دارد. فردا روز سختی برای ماست. از آن طرف نبود هوادار می‌تواند مزید بر علت باشد. نبودن آنها به ضرر ماست. نقطه ضعف بزرگی برای فوتبال ما و برای کسانی است که باعث و بانی این اتفاق شده‌اند. هنوز زیرساخت اولیه برای حضور تماشاگران را پس از سال‌های سال نتوانسته‌اند به وجود بیاورند. فقط اسم مدیریت داشته‌اند وگرنه کاری برای فوتبال و ورزش نکرده‌اند. امیدوارم بازی خوبی باشد و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. همیشه به بازیکنان گفته‌ام بازی پیش رو بازی حساسی است. مطمئنم بازی جذابی برای هر دو تیم می‌تواند باشد.

گل محمدی در مورد اینکه سرخپوشان در صورت پیروزی در دیدار فردا به سیزدهمین برد پیاپی در سال 1402 دست می‌یابند و او نیز صاحب صدمین برد همراه پرسپولیس می‌شود، گفت: به خدا این چیزهایی که الان می‌گویید اولین بار است می‌شنوم و اصلاً به این چیزها و رکوردها فکر نمی‌کنم. هیچ‌کدام از ما این فکر را نمی‌کنیم و فقط متمرکز روی بازی فردا هستیم. این کاری است که باید انجام دهیم. نمی‌دانم فردا چه اتفاقی می‌افتد، فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. مطمئنم بازیکنان با انگیزه بالا به زمین می‌روند و امیدوارم عملکردشان نتیجه‌بخش باشد.

گفتنی است دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

کدخبر: 922231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟