خمز: بازی با شارجه برای ما یک هدیه است/ راه مهار پیانیچ و دیگر ستاره های شارجه!

به گزارش رکنا، پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الشارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی برای ما و باشگاه است که در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما یک هدیه و فرصتی است که به ما داده شده. بازیکنانی که فصل پیش داشتیم با بازی‌های خوب خود این هدیه را به ما دادند و ما باید از این هدیه استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که حسین‌زاده پس از شکست مقابل پرسپولیس گفته بود نتیجه برای برخی بازیکنان مهم نیست، گفت: من چیزی ندیدم و هیچ مدرکی وجود ندارد که این موضوع را تأیید کند! فقط بعد از باخت بازیکنان را ناراحت دیدم. حالا که این فرصت را دارم، می‌خواهم نه فقط به بازیکنان بلکه به باشگاه یک پیامی بدهم؛ اگر لازم است چیزی به هم بگوییم، از رسانه برای آن استفاده نکنیم. به نظرم این یک حرکت بزدلانه است که چیزی را از طریق رسانه‌ها مطرح کنیم. اگر کسی چیزی می‌خواهد بگوید، بهتر است بین خودمان باشد و صحبت کنیم. من قطعاً به این موضوع رسیدگی می‌کنم و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد بررسی می‌کنیم تا حل شود. از همه خواهش می‌کنم بیشتر کار و تلاش کنیم.

وی درباره اینکه پیانیچ به‌عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال در تیم حریف قرار دارد و چه برنامه‌ای برای مهار او دارید؟ تصریح کرد: تنها راهی که وجود دارد این است که بهتر از حریف بازی کنیم. الشارجه از نظر فردی بازیکنان خوبی دارد. باید مدنظر داشته باشیم که این تیم دارای بازیکنانی است که اگر توپ را بگیرند می‌توانند تعادل را به نفع تیم‌شان تغییر دهند. ما باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح خودشان باشند. اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم رقابت نزدیکی با الشارجه داشته باشیم و برنده شویم.

کدخبر: 921552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟