بازگشت آرش برهانی به تمرینات استقلال/ برهانی: جدا نشده بودم! + عکس

به گزارش رکنا، ماجرای حضور آرش برهانی به عنوان سرمربی استقلال  ملاثانی تبدیل به یک داستان جالب شده است.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران، از هفدهم مردادماه تا امروز دو بار هدایت استقلال ملاثانی را به عهده گرفته و یکبار هم از این تیم جدا شده است. شاید در برخورد اول این خبر عجیب  و نادرست باشد اما واقعیت اینست که او در اواسط مرداد هدایت استقلال ملاثانی را به عهده گرفت ، یک کنفرانس خبری گذاشت و از برنامه هایش صحبت کرد و روز 25 مردادماه از این تیم جدا شد. با اینحال امروز سی ام مرداد او بار دیگر سرمربی استقلال ملاثانی است و تیم را برای لیگ یک فصل بعد آماده می کند. خود برهانی در این رابطه گفت: «من جدا نشدم، وقتی آمدم از تهران یکسری برنامه ها را پیش بردم و تمرینات را هم زیرنظر داشتم.»

در حالی که شنیده می‌شد آرش برهانی قصد بازگشت به استقلال ملاثانی را به دلایل مشکلات این تیم ندارد اما او به اهواز بازگشته و تمرینات تیمش را در ورزشگاه تختی اهواز هدایت می‌کند.

برهانی روز گذشته به دیدار دوستانه شاهین اهواز رفت و با بازیکنان قدیمی این تیم دیدار کرد. لفته سه برادران مربی خوشنام فوتبال خوزستان نیز در اردوی استقلال ملاثانی حاضر شد و با او دیدار کرد.

استقلال ملاثانی در هفته نخست باید در شیراز به مصاف شهر راز شیراز برود و این شروع رسمی کار برهانی در این تیم آبی‌پوش خواهد بود.

گفتنی است کریم بوستانی به عنوان مدیرفنی و میثم سلیمانی هافبک سابق فولاد خوزستان نیز به عنوان دستیار اول در کنار برهانی حضور دارند.

آرش برهانی

آرش برهانی

منبع: ورزش سه

کدخبر: 921540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟