آنچلوتی: وینیسیوس گاهی من را عصبانی می‌کند

به گزارش رکنا ، مارکا نوشت رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا رفت و توانست با درخشش بلینگام با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

خرید انگلیسی جدید رئال مادرید ستاره تیمش در این بازی بود که توانست دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد.

به تجربه و شخصیت بلینگام ایمان داریم

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از بلینگام پرداخت و گفت: من به تجربه و شخصیت بلینگام ایمان دارم. حضور در بوندسلیگا باعث شده است تا این بازیکن بسیار باکیفیت شود. او خیلی سریع خودش را با زندگی در اسپانیا و سبک بازی ما سازگار کرد و عملکرد بسیار خوبی در تیم داشته است.

او درباره پیروزی تیمش برابر آلمریا گفت: آلمریا در ابتدا ما را غافلگیر کرد و موفق به گلزنی هم شدند. با این حال ما کنترل بازی را به دست گرفتیم. بازیکنان جنب و جوش مناسبی در میدان داشتند و این باعث شد تا فرصت‌های گلزنی خوبی را خلق کنیم.

آنچلوتی درباره عملکرد لونین در دروازه گفت: او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و برابر اتلتیک بیلبائو هم خوب ظاهر شد. او هم مثل کپا از اعتماد ما برخوردار خواهد بود. کپا هم به زودی به میدان خواهد رفت.

شاید کروس و مودریچ کم بازی کنند

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید افزود: کروس بازی  خوبی را به نمایش گذاشت و مودریچ هم نبض بازی را به دست گرفت. شاید کروس و مودریچ کمتر بازی کنند اما این از ارزش آنها کم نمی‌کند و در هر  حال دو ستاره بزرگ برای تیم ما هستند.

آنچلوتی درباره صحبت با وینیسیوس در نیمه نخست گفت: از مساله کوچکی شکایت کردم. او جواب داد و من هم به او گفتم که نباید توپ را زیاد از دست دهد. وینیسیوس گاهی اوقات زیاد ریسک می‌کند و باعث می شود من عصبانی شوم. با این حال او بازیکن بسیار بااستعدادی است و در توانایی‌های او شکی وجود ندارد.

با این نتیجه رئال مادرید با ۶ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفت و آلمریا بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای گرفت.

منبع: ایسنا

کدخبر: 920908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟