محرمی درخشید، حاج‌صفی جشن گرفت! + فیلم

به گزارش رکنا ، در یکی از مهم‌ترین مسابقات دور برگشت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال آ. ا. ک یونان با بهره‌مندی از احسان حاج صفی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و نیمکت‌نشینی میلاد محمدی ، از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب(به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا آتن در حالی مقابل دینامو زاگرب کرواسی قرار گرفت که این تیم صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در جمع ۱۱ نفر اصلی داشت.

دیناموزاگرب - آ.ا.ک آتن

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه یک روی حرکت احسان حاج‌صفی به وجود آمد و نزدیک بود کاپیتان تیم ملی ایران گلزنی کند که ضربه او با خروج به موقع و مهار توپ دومینیک لیواکوویچ مهار شد.

دینامو زاگرب با وجود نمایش شایسته در حضور ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه اوپاپ آرنا آتن  در لحظات پایانی برتری خود را از دست داد

دینامو زاگرب که در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر یک مقابل آ. ا. ک آتن شکست خورده بود، در جدال برگشت کار سختی در حضور تماشاگران یونانی داشت، اما توانست با درخشش صادق محرمی و زدن یک گل در لحظات پایانی نیمه اول، با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

ارسال صادق محرمی از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه آ. ا. ک آتن در نهایت با ضربه نهایی یوسیپ سوتالو تبدیل به گل شد تا امیدهای دینامو زاگرب کرواسی برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا زنده شود.محرمی با این ارسال روی گل اول دینامو زاگرب نقش مستقیم داشت

در شرایطی که یاران حاج‌صفی و محمدی امید به صعود داشتند و با حمایت تماشاگران‌شان حملاتی به وجود آوردند، بازهم نفوذ سریع صادق محرمی از سمت راست زمین یک موقعیت جدی برای دینامو زاگرب به وجود آورد که پاس در عرض این ملی‌پوش ایرانی را رابرت لیوبیچیچ پس از یک- دو با برونو پتکوویچ و شوت‌زنی در داخل محوطه جریمه، تبدیل به گل دوم کروات‌ها کرد تا درآستانه صعود قرار بگیرند.

در صحنه گل دوم هم محرمی موثر بود و پاس او برای لیوبیچیچ و یک- دو این بازیکن با پتکوویچ، منجر به گل دوم دینامو زاگرب مقابل آ. ا. ک شد

دینامو زاگرب که با درخشش صادق محرمی در آستانه کسب پیروزی و صعود به دور گروهی چمپیونز لیگ قرار داشت، در وقت‌های اضافه غافلگیر شد و گل اول را در دقیقه ۲+۹۰ توسط سرخیو آرائوخو آرژانتینی دریافت کرد و در ادامه هم نتوانست برتری خود را حفظ کند.

در حالی که پنج دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود، داور به شکل عجیبی بازی را ادامه داد و در دهمین دقیقه وقت‌های تلف شده آ. ا. ک آتن صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت لوی گارسیا را لیواکوویچ با شیرجه تماشایی به سمت چپ گرفت، اما در ریباند دوماگوی ویدا، بازیکن پیشین دینامو زاگرب دروازه این تیم را با ضربه سر باز کرد تا هموطنانش از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باز بمانند و تیم یونانی به این مهم برسد.

دیناموزاگرب - آ.ا.ک آتن

گلر دینامو با وجود مهار پنالتی، در گرفتن ریباند توپ ناموفق بود و این گل توسط ویدا منجر به عدم صعود دینامو شد.

با وجود اینکه ویدا در زمان ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شده بود، اما پنالتی تکرار نشد و گل صعود آ. ا. ک به ثمر رسید.

این نتیجه برای یاران محرمی ناباورانه است؛ آنها دو گل در زمین حریف خود زدند و پیش افتادند، اما در نهایت با شکست ۴ بر ۳ در مجموع دو مسابقه نتوانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسند.

دیناموزاگرب - آ.ا.ک آتن

کدخبر: 920886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟