دو لیست متفاوت عطایی برای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو/ تیم ملی الف و ب! + اسامی

به گزارش رکنا، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور 1402 به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت 17 تیم برگزار خواهد شد. در این شرایط 14 بازیکن حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از سوی بهروز عطایی مشخص شدند.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه سوم مرداد با حضور 18 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده بود و روز یکشنبه 15 مرداد در ارومیه پیگیری شد. این تمرینات عصر دیروز با دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن و برتری 3-1 شاگردان عطایی به پایان رسید.

در ادامه سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست نهایی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام کرد که به این شرح است:

سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور ، محمد ولی زاده، پوریا حسین خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح 14 بازیکن ایران در این رقابت‌ها هستند.

نکته مهم بازگشت میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی است که در لیگ ملت ها به علت تولد فرزندش غایب بود. صابر کاظمی نیز پس از افت محسوس و حضور در لیگ کویت، دوباره دعوت شده و البته مهدی جلوه خط خورده است.

گفتنی است مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) عبدالرضا علیزاده ( مربی)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

۱۷ بازیکن در بازی‌های آسیایی هانگژو در قالب تیم دوم ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازیهای آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.

مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۸ شهریور تا ۴ مهرماه در کشور چین برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال مردان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مرحله مقدماتی و در گروه دوم با بحرین و نپال همگروه است و 4 روز بعد در مسابقات انتخابی المپیک در برزیل شرکت خواهد کرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران به منظور حفظ آمادگی هر چه بیشتر ایران، ۱۷ بازیکن را به تمرینات «تیم ملی ب» برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد که به شرح زیر است:

امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، یونس جوان، علی حق پرست، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد، فربد حق شناس، امیررضا سرلک، عرفان نوروزی، طاها بهبودنیا، مهدی جلوه، بردیا سعادت، امیر گلزاده، محمدرضا مؤذن، سجاد جلوداریان، قاسم کارخانه و طیب عینی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی دعوت شدگان تمرینات خود را زیر نظر مسعود آرمات و کامبیز یعقوبی از روز یکشنبه ۲۹ مرداد در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌کنند.

کدخبر: 920380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟